Sirawata ban..mun dana pacha nisa wena un help ekak dena ekakuth nakiyana deyak sira kiyahan.
umba boru kiwwahama ayi katahari karadarayak wela thread ekak dammama minissu ahaka balayi.
![]()
Sirawata ban..mun dana pacha nisa wena un help ekak dena ekakuth nakiyana deyak sira kiyahan.
umba boru kiwwahama ayi katahari karadarayak wela thread ekak dammama minissu ahaka balayi.
![]()
Sirawata ban..mun dana pacha nisa wena un help ekak dena ekakuth na




මේක ජෝක් එකකට ගන්න එපා බන් . සීරියස් කියන්නේ .
මචං ල මන් ගිය සතියේ තෙරෙඩ් එකක් දැම්ම නේ කෙල්ලගේ කේස් එක ගැන ?
කොහොම හරි ළමා හා කාන්තා කාර්යාංශයෙන් මාව ඇතුලට දැම්මා .
ගිය සතියේ තෙරෙඩ් එක :
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1730453
හිරේදී ගොඩක් සක්කිලි වැඩ උනා බන් මට .
දවස් 7 ක් ඉදියා . දවස් 7 ම එක එකා මාරුවෙන් මාරුවට එක එක ඒවා කරා බන් .
කියන්නත් ලැජ්ජයි . උන් හිරේට දාන හැම අඩු වයසේ කොල්ලෙක්ටම එහෙම කරනවා ලු . ඇත්ත වෙන්න ඇති . මුන්ගේ ළඟ බේබි ක්රීම් , කොන්ඩම් එහෙමත් ළඟ තියනවා .
එහෙම දේවල් කරන්නේ කෙල්ලොන්ගේ කෙස් වලට ඇතුලට එන උන්ට ලු .
හැම දේකටම ඔලුව නමන් කරන දේවල් වලට හා කියාගෙන ඉදියේ තිබුන කැ# බය නිසා .
උබල නම් හිරේ යන්න හීනෙකින් වත් හිතන්න එපා බන් .
මට මේවා කියන්නත් කෙනෙක් නැහැ . අනික ලැජ්ජයි බන් කියන්නත් .
හැමදාම 3 න් 4 දෙනෙක් පැය දෙකක් විතර පු# අරිනවා බන් එපා කියද්දී .
4 දෙනෙක් අතින් අතවරයට ලක් උනා බන් . කොටින්ම කියනව නම් මට හරියට ටොයිලට් යන්නත් බෑ බන් . මේකට ඇක්ෂන් එකක් ගන්න බැරිද මට ?![]()
![]()
ඔව් ඔව් හිලේම එකක් ඕනි අපිට සුවර් නෑපුකේ ෆොටෝ 1ක් දාපන් බලන්න
Man nam hithanne mu kiyanne aththa. Kari wade wela thiyenne. Maragena marenna thibune bung mona huttak da
ඔව් ඔව් හිලේම එකක් ඕනි අපිට සුවර් නෑ