කන්න හාලුත් නෑ මන්නොක්කා තම්බ ගන්න ගෑසුත් නෑ... මන්නොක්කා නොකා පාන් කෑව නම් හරි.. අම්මට සිරි පාන් ගනන් ගිහිල්ලා.
විරුවා වැඩ කරලා කියන්නෙ වැඩිම කරලා....
විරුවා වැඩ කරලා කියන්නෙ වැඩිම කරලා....
hukanno cilinder eke karen leak wena eka kohomada ballo bate dige gdra athulata enne?Tankiya kussiyta 10km durin thibbath gas bate set krla nm thiynne, gas leak wenne kussiya athule. Oka hariyanna nm regulator eka galawala thiynna ona.
nodakin tho
hamaniyan 
There is no point of arguing with you buddy, You never understand the logic. Watched the burst incident carefully, gas is leaking from the valve, the tank didn't explode.hukanno cilinder eke karen leak wena eka kohomada ballo bate dige gdra athulata enne?nodakin tho
hamaniyan
![]()
leak wena nisa thama yako eliyen tibbeki parak kiyannada ekama eka
![]()
karen leak wuna video kohewath thibbe nhne.. value eken leak une okkgem.. oya value ekt regulator eka ghuwhm value eka always open.. ethkot ilgta leak wenna plwn thana coocker eke switch eka gaawin or value-horse joint or value-cooker joint... oya than thunen dekkm thynne ge athule nd.. palleha video eka blhn value eken leak wenne karen newei.... me kylth threnenne nththm krnn deyk nha ithm..hukanno cilinder eke karen leak wena eka kohomada ballo bate dige gdra athulata enne?nodakin tho
hamaniyan
![]()
There is no point of arguing with you buddy, You never understand the logic. Watched the burst incident carefully, gas is leaking from the valve, the tank didn't explode.
Be careful buddy.

Yes machan, there is no point in doing this. And also the gas tank does not explode.
Valve eken leak wenne. ethakotath leak una gas, bate dige gas cooker ektma enwa. ethanin kussiya, LP gas walin pirenwa. Gas eka on krpu gaman kussiye thiyna gas paththu wenwa. Okai wenne.
Oya kramaya hari yanna nm, use nokarana welwta regulator eka galawala thiynna ona. ehema unoth bate dige kussiyta gas enne nah. pita wathayata thamai gas leak wenne.
Ehema nathnm, gas cooker eka paththu krnna kalin, dora janel hodata arala, athule thiyna gas, eliyta ynna ida denna ona. Ehema karoth haniya awama kara ganna puluwn.
