හිල්ටියෙන් බිත්තිය විදලා ගෑස් එක එළියෙන් තිබ්බ බන්

Underground

Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    කන්න හාලුත් නෑ මන්නොක්කා තම්බ ගන්න ගෑසුත් නෑ... මන්නොක්කා නොකා පාන් කෑව නම් හරි.. අම්මට සිරි පාන් ගනන් ගිහිල්ලා.
    විරුවා වැඩ කරලා කියන්නෙ වැඩිම කරලා....
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: vito and Cenon

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,119
    1
    58,469
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴


    ලසන්ත කියනව ලීටර් 18 පිපුරුවෙ නැත්තෙ ඇයි කියල.

    උන් ලීටර් 18 ඩිසයින් කරල තිබ්බෙ පීඩනය ගැන ටිකක් හරි හිතල.

    1638349098668.png

    https://www.dailymirror.lk/recomended-news/Is-Litro-Gas-above-the-regulator-/277-214320
     
    • Like
    Reactions: Cenon and gnilukshi

    Cenon

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    7,057
    8,896
    113
    Cenon
    cenon.com
    Tankiya kussiyta 10km durin thibbath gas bate set krla nm thiynne, gas leak wenne kussiya athule. Oka hariyanna nm regulator eka galawala thiynna ona.
    hukanno cilinder eke karen leak wena eka kohomada ballo bate dige gdra athulata enne? :D nodakin tho :D hamaniyan :D
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    රෙගියුලේටරේ ලඟ විතරක් නෙවෙයි බන්. කුකර් එකෙනුත් ලීක් වෙන්න පුලුවන් ප්‍රෙෂර් එක වැඩි උනොත්. බාල ගෑස් කුකර් දැන් හැම තැනම. ටැංකිය විතරක් එලියට දාල වැඩක් නෑ
     

    The.One

    Active member
  • Dec 20, 2020
    197
    212
    43
    Uganda
    hukanno cilinder eke karen leak wena eka kohomada ballo bate dige gdra athulata enne? :D nodakin tho :D hamaniyan :D
    There is no point of arguing with you buddy, You never understand the logic. Watched the burst incident carefully, gas is leaking from the valve, the tank didn't explode.
    Be careful buddy. ✌🏾


     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Cenon and tha123

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,671
    1
    6,348
    113
    leak wena nisa thama yako eliyen tibbe :D ki parak kiyannada ekama eka :D
    hukanno cilinder eke karen leak wena eka kohomada ballo bate dige gdra athulata enne? :D nodakin tho :D hamaniyan :D
    karen leak wuna video kohewath thibbe nhne.. value eken leak une okkgem.. oya value ekt regulator eka ghuwhm value eka always open.. ethkot ilgta leak wenna plwn thana coocker eke switch eka gaawin or value-horse joint or value-cooker joint... oya than thunen dekkm thynne ge athule nd.. palleha video eka blhn value eken leak wenne karen newei.... me kylth threnenne nththm krnn deyk nha ithm..

    karen leak wenvnm uba kyna ek hrii... hbai mmanm thma karen leak wena video ekk dkke nha.


    There is no point of arguing with you buddy, You never understand the logic. Watched the burst incident carefully, gas is leaking from the valve, the tank didn't explode.
    Be careful buddy. ✌🏾


     
    • Like
    Reactions: eyepea and The.One

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,973
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    gas regulators bata import karana ewun check karanna issella mun balanna ona gas company wala ewun karapu wenase effect eka
    anthimata gas walin cook karapu minissu waradi kiyai me widiyata gihin :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
     

    lakshitha2011

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    1,309
    672
    113
    Kottawa
    Yes machan, there is no point in doing this. And also the gas tank does not explode.
    Valve eken leak wenne. ethakotath leak una gas, bate dige gas cooker ektma enwa. ethanin kussiya, LP gas walin pirenwa. Gas eka on krpu gaman kussiye thiyna gas paththu wenwa. Okai wenne.
    Oya kramaya hari yanna nm, use nokarana welwta regulator eka galawala thiynna ona. ehema unoth bate dige kussiyta gas enne nah. pita wathayata thamai gas leak wenne.
    Ehema nathnm, gas cooker eka paththu krnna kalin, dora janel hodata arala, athule thiyna gas, eliyta ynna ida denna ona. Ehema karoth haniya awama kara ganna puluwn.
    :yes: :yes: :yes:
     
    • Like
    Reactions: The.One