Netmonsterහොඳටම 4g සිග්නල් තියෙන සිම් එක හොයාගන්ඩ ඇප් එකක් ඕනෙ..සිග්නල් ස්ට්රෙන්ත් එක,හොඳටම සිග්නල් එන බෑන්ඩ් එක වගේ ඩීටෙල් අහුවෙන්ඩ ඕන..පෝන් එක සැම්සුන් ගැලක්සි..
oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..Mobitel walin SLT eka connect wenawa neda? Mobitel eka tiyena patta hoyagattnam harimata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona..oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
Antenatal bima idan karakawanda hadagena karakawa karakawa balanda signal wedi pettha..natthan Google map eke balanda lagama rower eka thiyena petthamata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona..oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
ehema thama karanne.. snr eka bala bala..Antenatal bima idan karakawanda hadagena karakawa karakawa balanda signal wedi pettha..natthan Google map eke balanda lagama rower eka thiyena pettha
map eke godak towers pennannawa ne
ewata dik karama.. hoya ganna bahsnr -2 ne bokka..Me ape gedarata signal ena hati..hutch eke signal dialog ganata ganda puluwanda Antanawak gahala..hutch walata hariyana router ekak hoyaganne kohomada

Ow phone ekata re 12 n passe 4g ahuwenne..dawalta e signal witharai..router ekak aran wedak nathi weida hutch walatasnr -2 ne bokka..![]()
SLT සයිට් එකේ උන්ගේ fix 4G මැප් එක තියෙනවා, ඒකෙන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුළුවන්.mata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona..oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
Gewal koheda? Ara Router Pisso kiyala FB group ekak thiyenava. Ekata oya screenshot ekai, speed test ekaka screenshot ekakui daala oya prashne ahanna.Ow phone ekata re 12 n passe 4g ahuwenne..dawalta e signal witharai..router ekak aran wedak nathi weida hutch walata
Damma bro.. cell id eka 0050258-035 phycellid 317.. oya tower eka thama hoya ganna onaSLT සයිට් එකේ උන්ගේ fix 4G මැප් එක තියෙනවා, ඒකෙන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුළුවන්.
උබ ඉන්න දිහා කිව්වොත් තව බලන්න පුළුවන් දන්නා පැත්තක් නම්.
** පබ්ලික් කියන්න බැරි නම් PM එකක් දාපන් ලොකේෂන් එක