හොඳම මෙමරි කාඩ්/ පෙන් වර්ගය මොකක්ද?

Rightdistributors

Well-known member
  • Mar 1, 2015
    2,517
    224
    83
    Trancend supiri man gawa 256 mb 1k tiyenawa den 10 years wenawa tama elakiri wage weda.

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
    Oba thuma thaama 256mb pen eka use karanawada? speed eka kohomada?

    10 years kiyanne maara kaalayak ne.
    matath mathakai oya kaale mama use karapu computer eke 2.1gb hard ekak thibba.
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    pen gannawa nam kingston site eke balanna.
    durability eka ona nam rugged ewa tiyenawa. mama eyin dekak gatta.(ebay) dekama nati wuna :( (marama speed ekakut tiyeno. size poddak wedi.)
    business walata wenama category ekak tiyeno.
    512GB wage loku size walata wenama category ekak tiyeno
    pure speed walata hyper x model 1 tiyeno.
     
    • Like
    Reactions: Rightdistributors

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    Trancend supiri man gawa 256 mb 1k tiyenawa den 10 years wenawa tama elakiri wage weda.

    mama gawa tiyeno 2008 ganipu 4GB TDK pen ekak. tama weda. hodala tiyeno kipa sarayak ma. readyboost pawa support. dan ganna samahara USB2 pen walata wada speed :)
     

    Rightdistributors

    Well-known member
  • Mar 1, 2015
    2,517
    224
    83
    pen gannawa nam kingston site eke balanna.
    durability eka ona nam rugged ewa tiyenawa. mama eyin dekak gatta.(ebay) dekama nati wuna :( (marama speed ekakut tiyeno. size poddak wedi.)
    business walata wenama category ekak tiyeno.
    512GB wage loku size walata wenama category ekak tiyeno
    pure speed walata hyper x model 1 tiyeno.

    good advice deela tiyeno.

    onna mamath rep deela tiyenooooooo
     
    • Like
    Reactions: mr.sgthilina