sandisk patta banmama gawa thynwa 8gb set ekak.oninm kiyapan ... e hinda kiyanwa neme.sandisk matanm ela.5yrs wrnty denwa mama
mata one wela thiyenawa ban,...keeyatada aduma denna puluwan
sandisk patta banmama gawa thynwa 8gb set ekak.oninm kiyapan ... e hinda kiyanwa neme.sandisk matanm ela.5yrs wrnty denwa mama
mata one wela thiyenawa ban,...keeyatada aduma denna puluwan
Durability
Data Write/Read Speed (MB/sec)
Capacity
Price
owa thama machan pen ekak gaddi balanna ona.
Mama nam Transcend
companyen dena advertising eka widiyatama badu thiyenawa.
Trancend supiri man gawa 256 mb 1k tiyenawa den 10 years wenawa tama elakiri wage weda.





(marama speed ekakut tiyeno. size poddak wedi.)Trancend supiri man gawa 256 mb 1k tiyenawa den 10 years wenawa tama elakiri wage weda.

memory card - Samsung, Transcend
Ram - Kingston
External HDD - Toshiba (naththam supirima eka ADATA)
Pen Drive - ADATA




pen gannawa nam kingston site eke balanna.
durability eka ona nam rugged ewa tiyenawa. mama eyin dekak gatta.(ebay) dekama nati wuna(marama speed ekakut tiyeno. size poddak wedi.)
business walata wenama category ekak tiyeno.
512GB wage loku size walata wenama category ekak tiyeno
pure speed walata hyper x model 1 tiyeno.
7 samsung
Ebay eken pen ganna idea ekak thiyenawa nam me seller gen ganna!!!http://www.ebay.com/usr/sinceritytrading
mata one wela thiyenawa ban,...keeyatada aduma denna puluwan
