හොර ෆේස්බුක් ප්රොෆයිල් එකකින් මහරගම කෙල mewa k*ri wada neda machn j3pwY0I0ufA :angry::angry:
akmaadj Well-known member Sep 8, 2014 1,250 586 113 Mar 18, 2016 #1 හොර ෆේස්බුක් ප්රොෆයිල් එකකින් මහරගම කෙල mewa k*ri wada neda machn Last edited: Mar 18, 2016
hackerzero Well-known member Dec 27, 2015 1,508 268 83 http://jeewangallery.blogspot.com Mar 18, 2016 #2 බම්ප්
MNV Member Nov 1, 2012 4,237 327 0 192.168.1.15 Mar 18, 2016 #5 eka widiyaka kari wadak wage thamyi machan. eth ithin ane manda.
akmaadj Well-known member Sep 8, 2014 1,250 586 113 Mar 18, 2016 #8 tclanki said: Click to expand... elz
N Nadun Prabuddha Member Dec 17, 2009 17 2 3 Mar 19, 2016 #10 chater 2.50 weda. munta wena karanna dewal nathuwatada??
Troop Well-known member May 22, 2014 5,790 2,728 113 Mar 19, 2016 #11 mona kar* wadakda. ane manda me gon kelloth. mewa boruwata hadapuwada danneth na.
rajith123 Well-known member May 4, 2007 1,625 173 63 Mar 19, 2016 #12 pitarata youtube chanel ekak balala karapu kopiyak.
HashiniBM Member Mar 12, 2016 863 62 0 Mar 19, 2016 #13 Video eka hadapu manussayatath sahenna oluwe amaruwak athi naththam fake account hadala FB eke innawai
Video eka hadapu manussayatath sahenna oluwe amaruwak athi naththam fake account hadala FB eke innawai
FoXm3D!A Well-known member Dec 23, 2012 2,157 239 63 Matara Mar 19, 2016 #14 oya wede nawathinne oke lajjawata kellek divi nahagaththu dawasata
supun_sg Well-known member Sep 5, 2010 16,295 25,072 113 tracing Geo-location.. ... ... Mar 19, 2016 #15 kello nam rawatenawa thamai fb eke.. eth mekath ithin ekthara ponna wadak..
Dilwaale Member Dec 12, 2014 7,203 761 0 Mar 19, 2016 #16 වෙච්ච ලජ්ජාවට මේ කෙල්ල බෙල්ලේ වැල දාගත්තොත්... මුන් එකට වගකියනවද??? නඩු දාන්න ඕනේ මුන්ට.... රඟපාලා පෙන්නන එක වෙනයි.. එත් මේ පරයෝ ජිවිතත් එක්ක සෙල්ලම් කරනවා...
වෙච්ච ලජ්ජාවට මේ කෙල්ල බෙල්ලේ වැල දාගත්තොත්... මුන් එකට වගකියනවද??? නඩු දාන්න ඕනේ මුන්ට.... රඟපාලා පෙන්නන එක වෙනයි.. එත් මේ පරයෝ ජිවිතත් එක්ක සෙල්ලම් කරනවා...
සොහොන Well-known member Dec 27, 2012 13,888 1,332 113 revolυтιoɴαry Mar 19, 2016 #17 අනේ බන් හිතන් ඉන්නේ මේ සේරම ඇත්ත කියලාද කොල්ලා ෆේක් නම් කෙල්ල ෆේක් විදිහට හදන්න බැරිද ඉන්දියන් මුණක් ඔබ්බවලා සල්ලි වලට සේරම රගපාවලා මුන්ගේ සයිට් දියුණු කරගන්න හදනවා Last edited: Mar 19, 2016
අනේ බන් හිතන් ඉන්නේ මේ සේරම ඇත්ත කියලාද කොල්ලා ෆේක් නම් කෙල්ල ෆේක් විදිහට හදන්න බැරිද ඉන්දියන් මුණක් ඔබ්බවලා සල්ලි වලට සේරම රගපාවලා මුන්ගේ සයිට් දියුණු කරගන්න හදනවා
P paranaaruna Member Dec 10, 2015 13 2 0 colombo Mar 19, 2016 #20 වෙච්ච ලජ්ජාවට මේ කෙල්ල බෙල්ලේ වැල දාගත්තොත්... මුන් එකට වගකියනවද??? නඩු දාන්න ඕනේ මුන්ට.... රඟපාලා පෙන්නන එක වෙනයි.. එත් මේ පරයෝ ජිවිතත් එක්ක සෙල්ලම් කරනවා...
වෙච්ච ලජ්ජාවට මේ කෙල්ල බෙල්ලේ වැල දාගත්තොත්... මුන් එකට වගකියනවද??? නඩු දාන්න ඕනේ මුන්ට.... රඟපාලා පෙන්නන එක වෙනයි.. එත් මේ පරයෝ ජිවිතත් එක්ක සෙල්ලම් කරනවා...