දිය රකුස්ට අපහාස කල B_i_n_g_o එලකිරියෙන් සමුගනී

Status
Not open for further replies.

aruna47

Well-known member
  • machan, ara boruwen jeewath wena hora nekatha genath thered 1k dapanko.u tma elakiriye boruwa wapuranne

    අහ් හොනස්ට් කිලර් කොහොමද මොකෝ මේ ID එක මාරු කරලා. අරන්චියේ හැටියට ඔයාට කස්ටියක් අතවර කරාලු නේද :lol::lol::lol:
     

    BUS GEMUNUWA

    Banned
    Jan 26, 2014
    113
    6
    0
    diya rakus = gayathra = gasa84

    අහ් හොනස්ට් කිලර් කොහොමද මොකෝ මේ ID එක මාරු කරලා. අරන්චියේ හැටියට ඔයාට කස්ටියක් අතවර කරාලු නේද :lol::lol::lol:

    අහ්හ්.ඉවොක් අපතය,අම්ම ගෙදර ඇවිත් එහෙමද කිව්වේ.ඒ මට අතවර කරන්න ආපු උන් නෙමෙය් බන්.අම්මට පෝලිම් දාන්න හිටපු සෙට් එක ගැන කියන්න ඇත්තේ
     

    welu_sumana

    Well-known member
  • Jul 17, 2012
    1,242
    96
    48
    giphy.gif
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    machan, ara boruwen jeewath wena hora nekatha genath thered 1k dapanko.u tma elakiriye boruwa wapuranne

    ඊයෙ අතවරෙන් ගොඩක් රිදිලා වගේ නේද? අල්ලා ගෙන් අහල වරෙන් මගේ ගැන ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්න... :lol::lol::lol:
    මම උයා වගේ ෆේක් වලින් එන්නෙත් නෑ. මගේ අමුතුවෙන් එක්ස්පෝස් වෙන්න දේකුත් නෑ.. මේකේ ගොඩක් උන් මාව නමගම එක්කම අඳුනනවා. හැබයි මට ඔයාලගේ අල්ලා කිව්වා GTට කියලා ඔයගේ IP එක ගැන පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න කියලා..චුට්ටක් ඉවසලා ඉන්නකො සුදා
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    අහ් හොනස්ට් කිලර් කොහොමද මොකෝ මේ ID එක මාරු කරලා. අරන්චියේ හැටියට ඔයාට කස්ටියක් අතවර කරාලු නේද :lol::lol::lol:

    පවු බන් කරකියා ගන්න දෙයක් නැතුව දියරකුස්ගෙන් සහය පතන්න ඇවිත්.. උගෙයි මගෙයි අදහස් වල නොගැලපීම් තිබ්බට අපි දෙන්නගෙන් එකෙක්වත් හම්බ නෙමෙයි.
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඔන්න ඕක අල්ලලා දාපල්ලා....
    මම ඒ වෙලාවෙත් කිව්වෙ සාධක නැතුව පිළිගන්න බෑ කියල........
    අනික ලොක්කත් සද්දක් නෑ........
    මචං දිය‘කුස්, ගයා......ඔන්න ඕව අල්ලලා දාපල්ලා බං.......
    ඌ කරපු දේම උඹල කරන්න ඕන නෑනේ.............
     

    Aktamge

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    5,165
    592
    113
    36
    @Kalutara
    ඔන්න ඕක අල්ලලා දාපල්ලා....
    මම ඒ වෙලාවෙත් කිව්වෙ සාධක නැතුව පිළිගන්න බෑ කියල........
    අනික ලොක්කත් සද්දක් නෑ........
    මචං දිය‘කුස්, ගයා......ඔන්න ඕව අල්ලලා දාපල්ලා බං.......
    ඌ කරපු දේම උඹල කරන්න ඕන නෑනේ.............
    :yes::yes::yes:
     

    aruna47

    Well-known member
  • නැකැත් රාල;16333614 said:
    පවු බන් කරකියා ගන්න දෙයක් නැතුව දියරකුස්ගෙන් සහය පතන්න ඇවිත්.. උගෙයි මගෙයි අදහස් වල නොගැලපීම් තිබ්බට අපි දෙන්නගෙන් එකෙක්වත් හම්බ නෙමෙයි.

    :lol::lol::lol:

    බස් ගැමුණු මුගේ තාත්තාද කොහෙද.. එකත් හොර ෂොට් එකක්
     

    aruna47

    Well-known member
  • ඔන්න ඕක අල්ලලා දාපල්ලා....
    මම ඒ වෙලාවෙත් කිව්වෙ සාධක නැතුව පිළිගන්න බෑ කියල........
    අනික ලොක්කත් සද්දක් නෑ........
    මචං දිය‘කුස්, ගයා......ඔන්න ඕව අල්ලලා දාපල්ලා බං.......
    ඌ කරපු දේම උඹල කරන්න ඕන නෑනේ.............

    දත් කිම්බි :baffled: උයා මෙහෙ :dull:
     

    aruna47

    Well-known member
  • අහ්හ්.ඉවොක් අපතය,අම්ම ගෙදර ඇවිත් එහෙමද කිව්වේ.ඒ මට අතවර කරන්න ආපු උන් නෙමෙය් බන්.අම්මට පෝලිම් දාන්න හිටපු සෙට් එක ගැන කියන්න ඇත්තේ

    අනේ පැටියට තරහා ගිහිල්ලා කෝ කෝ කෝ හොටු ගොඩ.. මොකෝ මේ උයා හොනෙස්ට් නෙම නම් උයාට තරහා යන්නේ නැහැ නේ :lol::lol::lol:
     

    aruna47

    Well-known member
  • නැකැත් රාල;16333737 said:

    මම ඇහුවේ උයා හොනස්ට් නේද කියලා. එක කිව්වා කියලා හොනස්ට් නෙම නම් තරහා ගන්න ඕන නැහැ නේ. අයියෝ මෙයාට තරහා ගිහින් හොදටම. උවිඳු මල්ලි පව් :(:(:(
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    අනේ පැටියට තරහා ගිහිල්ලා කෝ කෝ කෝ හොටු ගොඩ.. මොකෝ මේ උයා හොනෙස්ට් නෙම නම් උයාට තරහා යන්නේ නැහැ නේ :lol::lol::lol:
    ඔයි අන්න බාප්පා උබේ ගෙට රි0ගලා :lol:
     
    Status
    Not open for further replies.