ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!

creed1

Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka

    ලියන්න මොකද්ද වගේ මචන් මේ කතාව ගොඩක් උන්ට බිස්නස් එකක් කරගන්න බැරිවෙනවා . මේකට කිරියේත් ගොඩක් අය විරුද්දයි වගේ මගේ රේප් කපලා තිබුනා ..............:confused::baffled:
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    creed අයියේ ඔයා සල්ලි හොයනවට වඩා මිනිස්සුන්ට ලොකු සේවයක් කරනවා. ඔයා වැඩ කරන හැටියට රත්තරන් හදවතක් තියන , අපේ මාතෘ භූමිය ගැන හැගීමක් තියන අයෙක් බව පේනවා. අපේ රට වෙනුවෙන්, අපේ රණවිරුවන් වෙනුවෙන් ඔයාට දේශපාලනයට එන්න බැරිද? ඔයාට කතරගම දෙවි පිහිටයි. ..

    ටහුඩු යකෝ මේක ... :rofl:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    ලියන්න මොකද්ද වගේ මචන් මේ කතාව ගොඩක් උන්ට බිස්නස් එකක් කරගන්න බැරිවෙනවා . මේකට කිරියේත් ගොඩක් අය විරුද්දයි වගේ මගේ රේප් කපලා තිබුනා ..............:confused::baffled:

    ඔවා හිතන්න ඕනේ මේ වගේ ත්‍රෙඩ් දාන්න කලින්. ලියන්නෙ නැත්තං උඹේම තමයි රෙදි ගැලවෙන්නේ. මේක උඹ මාකටින් වලට කරපු චාටර් වැඩක් කියලයි අපිට හිතන්න තියන්නේ.
     

    creed1

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka
    ඔවා හිතන්න ඕනේ මේ වගේ ත්‍රෙඩ් දාන්න කලින්. ලියන්නෙ නැත්තං උඹේම තමයි රෙදි ගැලවෙන්නේ. මේක උඹ මාකටින් වලට කරපු චාටර් වැඩක් කියලයි අපිට හිතන්න තියන්නේ.

    marketing වලට කරපු වැඩක් නෙවි බන් . උ මට සේරම විස්තරය කිව්වා බලාගෙන යන කොට කිරියේ එකෙකුගේ පොඩි සම්බන්දකමක් තියෙනවා එතන එකයි මම ලියන්නේ නැතුව ඉන්නේ . නමක් තියෙන SALE එකක්. කිරියේ එකා එතන වැඩකරනවා. එකයි ලියන්නේ නැතුව ඉන්නේ .
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ලියන්න මොකද්ද වගේ මචන් මේ කතාව ගොඩක් උන්ට බිස්නස් එකක් කරගන්න බැරිවෙනවා . මේකට කිරියේත් ගොඩක් අය විරුද්දයි වගේ මගේ රේප් කපලා තිබුනා ..............:confused::baffled:

    බිස්නස්මන් ල බිස්නස්මන් ලව රකිනවා තමයි ඒත් අවංක බිස්නස්මන් ල හොර බිස්නස් කරන අයව රකින්නෙ නෑ සාමාන්‍යයෙන් :yes:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    marketing වලට කරපු වැඩක් නෙවි බන් . උ මට සේරම විස්තරය කිව්වා බලාගෙන යන කොට කිරියේ එකෙකුගේ පොඩි සම්බන්දකමක් තියෙනවා එතන එකයි මම ලියන්නේ නැතුව ඉන්නේ . නමක් තියෙන SALE එකක්. කිරියේ එකා එතන වැඩකරනවා. එකයි ලියන්නේ නැතුව ඉන්නේ .

    උඹ අවංක නම් උඹේ වගකීමක් සහ යුතුකමක් තමයි වෙන වැරදි මිනිස්සුන්ට පෙන්නලා දෙන එක. නැත්තං උඹත් කරන්නේ කුපාඩින්ව රකින එකනේ බං. ඒක චාටර් නැද්ද?
     

    creed1

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka
    බිස්නස්මන් ල බිස්නස්මන් ලව රකිනවා තමයි ඒත් අවංක බිස්නස්මන් ල හොර බිස්නස් කරන අයව රකින්නෙ නෑ සාමාන්‍යයෙන් :yes:

    මචන් උ මට කිව්වා දාන්න එපා කියලා. උ දන්නෙත් නැහැ සීන් එක කිරියේ එකෙක්ට උනා කියලා . එකයි අවුල බන් . කාලයක් ඇද ඇද හිටියේ එකයි. උබට සීන් එක දන ගන්න ඕනේ නම් ෆ්‍රී වෙලාවක කතාකරපන් . මම කියන්නම්. මට උන් රකින්න ඕන නැහැ මචෝ. කිරියට රෙස්පෙක්ට් එකක් තියෙන නිසායි දැම්මේ නැත්තේ.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    කිරියට රෙස්පෙක්ට් එකක් තියෙන නිසායි

    එහෙනං කිරියේ බහුතර ජනයාගේ හිතසුව පිණිස දාහන් කො පබ්ලික් :yes: බලහං කී දෙනෙක් මේක බම්ප් කර කර කතාව ඉල්ලනවද කියල? අනික ත්‍රෙඩ් එක දාල මාස ගානකට පස්සෙත් දෙපාරක් ම හෙට දාන්නං කියලත් කිව්වනෙ :baffled:

    නිකං කතාකරල වෙන සේල් වල වැරදි අහගන්න නම් ඉන්ද්‍රා එකට කතා කළත් පුළුවන් නෙ - උන් උන්ගේ සේල් එක ඇර අනිත් ඔක්කොම හොරු කියල කියන්නෙ. අනිත් සේල් වලට ගියත් එහෙමයි :yes:

    උඹ ම පබ්ලික් දැම්මම ඒකට වැලිඩිටි එකක් තියෙනවා නෙ :yes:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    එහෙනං කිරියේ බහුතර ජනයාගේ හිතසුව පිණිස දාහන් කො පබ්ලික් :yes: බලහං කී දෙනෙක් මේක බම්ප් කර කර කතාව ඉල්ලනවද කියල? අනික ත්‍රෙඩ් එක දාල මාස ගානකට පස්සෙත් දෙපාරක් ම හෙට දාන්නං කියලත් කිව්වනෙ :baffled:

    නිකං කතාකරල වෙන සේල් වල වැරදි අහගන්න නම් ඉන්ද්‍රා එකට කතා කළත් පුළුවන් නෙ - උන් උන්ගේ සේල් එක ඇර අනිත් ඔක්කොම හොරු කියල කියන්නෙ. අනිත් සේල් වලට ගියත් එහෙමයි :yes:

    උඹ ම පබ්ලික් දැම්මම ඒකට වැලිඩිටි එකක් තියෙනවා නෙ :yes:

    :yes::yes:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    බලාගෙන යන කොට කිරියේ එකෙකුගේ පොඩි සම්බන්දකමක් තියෙනවා එතන එකයි මම ලියන්නේ නැතුව ඉන්නේ . නමක් තියෙන SALE එකක්. කිරියේ එකා එතන වැඩකරනවා. එකයි ලියන්නේ නැතුව ඉන්නේ .

    අඩුම තරමින් සේල් එකේ නම නැතුව වත් සිද්ධිය කියන්න, එතකොට අනාගත බයර් කෙනෙක් දන්නවානේ මෙහෙම අවුලක් තියෙන වාහන සේල් වලින් ගෙන්නනවා කියල - එතකොට චෙක් කරලා ගනීවි නෙ ඔය හොර සේල් එකට ගියත් :yes:
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    එහෙනං කිරියේ බහුතර ජනයාගේ හිතසුව පිණිස දාහන් කො පබ්ලික් :yes: බලහං කී දෙනෙක් මේක බම්ප් කර කර කතාව ඉල්ලනවද කියල? අනික ත්‍රෙඩ් එක දාල මාස ගානකට පස්සෙත් දෙපාරක් ම හෙට දාන්නං කියලත් කිව්වනෙ :baffled:

    නිකං කතාකරල වෙන සේල් වල වැරදි අහගන්න නම් ඉන්ද්‍රා එකට කතා කළත් පුළුවන් නෙ - උන් උන්ගේ සේල් එක ඇර අනිත් ඔක්කොම හොරු කියල කියන්නෙ. අනිත් සේල් වලට ගියත් එහෙමයි :yes:

    උඹ ම පබ්ලික් දැම්මම ඒකට වැලිඩිටි එකක් තියෙනවා නෙ :yes:

    :yes::yes::yes:
     

    Caps Lock

    Member
    Nov 15, 2016
    5,068
    615
    0
    والله أكبر
    අඩුම තරමින් සේල් එකේ නම නැතුව වත් සිද්ධිය කියන්න, එතකොට අනාගත බයර් කෙනෙක් දන්නවානේ මෙහෙම අවුලක් තියෙන වාහන සේල් වලින් ගෙන්නනවා කියල - එතකොට චෙක් කරලා ගනීවි නෙ ඔය හොර සේල් එකට ගියත් :yes:

    මේක ඇත්ත ක්‍රීඩ් අයියෙ මේක ගොඩක්ම වටින්නෙ වාහනයක් අතින්වත් අල්ලලා නැතුව සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන අලුත් වාහනයක් ගන්න යන මේකෙ උන්ට මොකද හැමෝටම අපිට වගේ උප්පත්තියෙන්ම වාහන පින නෑනෙ ගොඩක් එවුන් වහාන පැද්දට ඒගැන මෙලෝ දෙයක දන්නෑ. ඒකයි ඇත්ත ඒකයි මමත් කියන්නෙ මේවගේ සිද්දි පබලිෂ් කරන්න කියලා. තහර ගන්න එපා.
     

    nad253

    Well-known member
  • Oct 11, 2006
    14,662
    370
    83
    No idea!
    එහෙනං කිරියේ බහුතර ජනයාගේ හිතසුව පිණිස දාහන් කො පබ්ලික් :yes: බලහං කී දෙනෙක් මේක බම්ප් කර කර කතාව ඉල්ලනවද කියල? අනික ත්‍රෙඩ් එක දාල මාස ගානකට පස්සෙත් දෙපාරක් ම හෙට දාන්නං කියලත් කිව්වනෙ :baffled:

    නිකං කතාකරල වෙන සේල් වල වැරදි අහගන්න නම් ඉන්ද්‍රා එකට කතා කළත් පුළුවන් නෙ - උන් උන්ගේ සේල් එක ඇර අනිත් ඔක්කොම හොරු කියල කියන්නෙ. අනිත් සේල් වලට ගියත් එහෙමයි :yes:

    උඹ ම පබ්ලික් දැම්මම ඒකට වැලිඩිටි එකක් තියෙනවා නෙ :yes:

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ගැලවෙන රෙද්ද හොයාගෙන පිටු 15ක් ආවා.. ගැලවිලා නෑ... බැරිම තැන තමයි මෙතන කමෙන්ට් එක දැම්මේ..:sorry:

    කඩ වුණු පොරොන්දුව :dull:
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,542
    5,767
    113
    ගැලවෙන රෙද්ද හොයාගෙන පිටු 15ක් ආවා.. ගැලවිලා නෑ... බැරිම තැන තමයි මෙතන කමෙන්ට් එක දැම්මේ..:sorry:

    :rofl::rofl::P:P