ළමා කේස් #1: බැඳලා ළමයි ඉන්න උන්ට ප්‍රශ්නයක්

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    මේ කාරනාව අනුලෝමයි බලන්න සමහර අන්ත දුප්පත් පවුල් වල ලමයි 4-5 ඉන්නවා ඒත් දුවනවා. ඔය සල්ලි ඕනේ ලමයට සැපට හදන්න මිසක් අවම ජීවන තත්වයක් දෙන්න ඔය තරම් සල්ලියල් ඕනේ නෑ. එමනිසා එය සාපේක්ශයි ඔයාලගේ හිතුම් පැතුම් ජීවන රටාව අනුව .
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,847
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Wife pregnant vunaata passe 10,000 walin wage wadi vunaa. Delivery ekata kittuwa 12500 ta wage wadi vunaa. (Docaa anuwa thamai eka theeranaya wenne)
    babaa hamba vunaata passe loku wadiweemak ne. okkoma clinic eken neh karanne. (within 1st year. eeta passe kohomada danne ne)
    Edit:
    babaata sellam badu anan manan ganna giyaama hitapu gaman wadi wenna puluwan. pampers wage evva mama daraz eke darazmall eken ganne, discount set wena hinda. 1st three months vithara hamba wena thegi walin okkoma wage cover wenava hebei ;)
     

    nilanga06

    Active member
  • Mar 1, 2007
    750
    184
    43
    @@@@@@@@@@@@@
    Pregnent kaale doctor fee scanning fee. Calcium iron tablet maseta 1000k wage.Thawa test karanna kiwwama ewatath 10-12yanawa. Delivery private nan Cesar karoth 2-3lacks yanawa. Podi ekata vaccine walata 15k yanawa first month. Maasa 3,5,9 ewata tika tika adu wela aurudda pannama 2000k wage wenawa. Asaneepa unama doka gawata hari etu ekata hari giyoth 2500k wage. Thawa pampus adum farlic rusk biscuit formula walatath maseta 2.5wsge yanawa.
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,565
    67,916
    113
    Owa hitha hitha lamai hadanna epa machan. mage advice eka eka.
    Salli gana hithanna epa kotinma lamaya ipadenakan mokada lankawe monawa unath free me hama dema denawa.

    Uba private yanawa nam ithin salli one.
    Ow ita passe gas kapano kiyala kegahapan
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow

    nilanga06

    Active member
  • Mar 1, 2007
    750
    184
    43
    @@@@@@@@@@@@@
    ඒක ඇත්ත. මාත් වයිෆ් එක්ක යාලු වෙලා ඉන්න කාලෙ හිතුවෙ
    බැන්දම පෙට්‍රොල් සල්ලි ඉතුරු වෙයි කියල එක ගෙදර ඉන්න නිසා.
    ඒත් බැන්දම අර වගේ ඩබල් වියදම්. ලමයිනුත් හම්බුනාට පස්සෙ වියදම් අඩු වෙනව කියල හිතුවොත්
    ඒක බොරු.එන්න එන්න වියදම් වැඩි වෙනව විතරයි. හැබැයි
    පවුලත් එක්ක හම්බෙන මානසික නිදහස සන්තෝසෙ සල්ලි වලට ගන්න බෑ
    හොදම දේ සල්ලි වලින් මනින එක අමතක කරන එක.
     

    sika2

    Well-known member
  • Nov 15, 2013
    3,693
    2,550
    113
    නිධානයක් උඩ
    උබ කැමති ගානක් වියදම් වෙන්න පුළුවන්.. අවමය රින ගානක් වෙන්නත් පුළුවන්. ඔය කාලේ විට කන්න බැරිවෙනවනේ. උබත් ඒ විදිහට කෑවොත් සල්ලි ඉතුරු වෙනවා. අනික ලංකාවේ ළමයෙක් හම්බවෙන්න ඉන්නකොට ඕනේ කරන මිනිමම් දේවල් ටික රජයෙන් කෙරෙනවා ක්ලිනික් වලින්. ස්කෑන් පවා. බැහැයි කට්ට කන්න වෙනවා. කට්ට අඩු කරගන්න නම් සල්ලි වියදම් කරන්න වෙනවා.
     

    Gonawala_GUNE

    Well-known member
  • Jun 21, 2020
    3,111
    7,983
    113
    Kandy
    වැඩිපුරම යන්නේ චැනල් ගාස්තු , බෙහෙත්
    ඊට පස්සේ වෙනදාට වඩා අහර පාන සදහා වියදමක් යනවා (මුලදී අප්ප්රියයි කියලා කන් නැති උනාට මාස 3 පැන්න ගමන් හබියගේ ටිකත් එක්ක කනවා)
    ඊට අමතරව හම්බෙන බබාට ඕනේ දේවල් ගන්න වෙනවා
    ගෙදර කාමරේ එහමත් වෙනස් කරලා පිළිවලක් කරන්න වෙනවා (බොරු සෝබන හැබයි ගැනිට අනිවා ඕනේ කියනවා)
    ඊටත් අමතරව නිවාඩු වැඩිපුර ගැනීම නිසා පඩියෙනුත් ගානක් කෙළවෙන්න පුළුවන්.
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow and aruna1

    Hermes

    Well-known member
  • Mar 21, 2019
    1,286
    815
    113
    Mount Olympus
    ape baba hambune 2019. mn private channel kale nawaloke doctor kenek. mul masa 3 hara anik hama masema wage uu scan kala. doctor channeling and scan ekata 5500 vtra giya hama month ekema. calcium, vitamine, fishoil wage tablets walta hama masema 3000k vtara giya mathaka vidiyta.

    test wagayak karnna tibuna. ewa clinic eken karagatta. clinic eken bari ewa private karagatta. ewata th giya 10000k vtra. baba hambenda iddi.

    babage delivery eka kale, Nawaoka hospital ekemai. cesarean karalai babawa gatte. ewa okkotama giya 225000 k. normal gattanm yanne 170000k vitara. ape gani anthima mohothe normal ganna ba bayai anan manan kiyewwa. passe doca cesar kala.

    passe babata vaccine karanna giya. gewal wala unge kimata masa 2n vidina ewa ghaganna giya private hospital ekata.Nawaloke tama thama giye. Vaccine walta vtrak giya 12500k. Doctor fee 1800i. 😂 😂 aith giye na. ithuru masa wala ewa gaha gatte clinic gihin. bara kirana ewa okkoma karagatte clinic eken.

    dan babata awuruddai. babata cot ekak ganna yanwa 22000k vtra. mata ape aiyalage cot eka dunna. eka eyala use karala arantiyala tibune mata denna. adum walta podi ganak yanwa.

    kana bona ewa nm machn kale thama wife breast feed karanwa. masa 5n passe kama bima denna gatta. nstle cerelac denawa. eka 400i. maseta 4k vtra ynawa. oats ehemath denwa. Thal kiri hadala denwa.

    da lagadi idala piti kiri denwa dawasata daparak. udetai.hawasatai. highland thama denne. kama bima kana hinda protein awashyatha uta hambenwa. kiri denne atthatma bada purawanna. eka nisa oya loku ganan wala kiri jathi pewwa kiyala loku wenasak na.

    ape babage barai, usai okkoma ganata tiynawa. hoda active.

    poddak itin viydam wadi wenwa machn mul dawaswala. amaruwen kohomahari krn yanna one. thamanta puluwn vidyta karanna one. mata samahara yaluwo kiwa ninewells yanna , ara doca gawata ynna kiyla . man kale mata puluwn de bn.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,189
    113
    34
    Kalutara
    ඊට කලින් ස්ටෙප් එකක් තියෙනවනේ. තනිකඩව ඉන්නවට වඩා කීයකින් වියදම වැඩි වුනාද බැන්දට පස්සේ?
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow

    beziques

    Well-known member
  • Aug 10, 2020
    1,263
    1,517
    113
    passe babata vaccine karanna giya. gewal wala unge kimata masa 2n vidina ewa ghaganna giya private hospital ekata.Nawaloke tama thama giye. Vaccine walta vtrak giya 12500k. Doctor fee 1800i. 😂 😂 aith giye na. ithuru masa wala ewa gaha gatte clinic gihin. bara kirana ewa okkoma karagatte clinic eken.

    matath oya topiyama set wuna :)
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: JohnSnow and Hermes

    119©

    Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~ගෙදර~
    ape baba hambune 2019. mn private channel kale nawaloke doctor kenek. mul masa 3 hara anik hama masema wage uu scan kala. doctor channeling and scan ekata 5500 vtra giya hama month ekema. calcium, vitamine, fishoil wage tablets walta hama masema 3000k vtara giya mathaka vidiyta.

    test wagayak karnna tibuna. ewa clinic eken karagatta. clinic eken bari ewa private karagatta. ewata th giya 10000k vtra. baba hambenda iddi.

    babage delivery eka kale, Nawaoka hospital ekemai. cesarean karalai babawa gatte. ewa okkotama giya 225000 k. normal gattanm yanne 170000k vitara. ape gani anthima mohothe normal ganna ba bayai anan manan kiyewwa. passe doca cesar kala.

    passe babata vaccine karanna giya. gewal wala unge kimata masa 2n vidina ewa ghaganna giya private hospital ekata.Nawaloke tama thama giye. Vaccine walta vtrak giya 12500k. Doctor fee 1800i. 😂 😂 aith giye na. ithuru masa wala ewa gaha gatte clinic gihin. bara kirana ewa okkoma karagatte clinic eken.

    dan babata awuruddai. babata cot ekak ganna yanwa 22000k vtra. mata ape aiyalage cot eka dunna. eka eyala use karala arantiyala tibune mata denna. adum walta podi ganak yanwa.

    kana bona ewa nm machn kale thama wife breast feed karanwa. masa 5n passe kama bima denna gatta. nstle cerelac denawa. eka 400i. maseta 4k vtra ynawa. oats ehemath denwa. Thal kiri hadala denwa.

    da lagadi idala piti kiri denwa dawasata daparak. udetai.hawasatai. highland thama denne. kama bima kana hinda protein awashyatha uta hambenwa. kiri denne atthatma bada purawanna. eka nisa oya loku ganan wala kiri jathi pewwa kiyala loku wenasak na.

    ape babage barai, usai okkoma ganata tiynawa. hoda active.

    poddak itin viydam wadi wenwa machn mul dawaswala. amaruwen kohomahari krn yanna one. thamanta puluwn vidyta karanna one. mata samahara yaluwo kiwa ninewells yanna , ara doca gawata ynna kiyla . man kale mata puluwn de bn.
    Highland da denne? wayasa kiyada machan babage
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,534
    5,899
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    ළමයි හදන්න යන වියදම එක්ක බලනකොට වදන්න යන වියදම සොච්චමයි.

    ජීවිතකාලෙම උන් මත්තේ නැහි නැහි ඉන්න අකමැති නැත්තං
    තමුන්ගේ කියලා පෞද්ගලික ජීවිතයක් ඕන්නැත්තං
    මේ කාලකණ්නි සිස්ටම් එකේ උනුත් කෑල්ලක් වෙනවා බලන්න අකමැත්තකුත් නැත්තං ළමයි හදපං
     

    NO_MeRcY

    Well-known member
  • Jun 14, 2010
    5,423
    449
    83
    Singapore
    Eka ehema kiyanna ba kollo. Uba clinic yanne private hospital ekaka well known doc kenek lagata nam wiyadama wadii. ( mage 2nd baba ta meta 2 years walata kalin eka parakata 5k-10k athara giya. Mulin masekata eka dawasay. Passe passe weekly)
    Baba normal natuwa cesarean nam wiyadama wadii ( 2 years walata kalin 2.40lakhs giya)

    babawa hamba unata passe babawa government place ekakata ekka yanawanam wiyadama adui. Nathnam vaccin walata 10-15k yanawa eka parakata.

    Eeta passe uba babata dena kaama, kiri piti, babage goods eewa mewwa.

    Kulee wada karana kenath lamai hadanawaaa. ubata babek hadanna one nam manage karagena karapan. Ube athe thama match eka tiyenne :D
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow