Lamai case ekak widihata kiyala hithanawa nam hadanna epa

Just kidding
Doctor chanelling walata 2500 withara yanawa. Mul kaledi monthly visits, eeta passe sathin deken dekata, anthima mase hama sathiyama yanna oni. (16 visits ho eeta tikak aduwena set wenawa)
Scans and tests walata set wenawa. Samahara hospital wala boruwata loku ganan.
Child birth eka normal or c-section da kiyana eka anuwa ethana gana wenas wenawa. c-section nam 250000 - 350000 (Depends on the hospital or complications. Oita wada aduwen yannath puluwan. Normal nam kohomada adui) yanna puluwan. Othana api chose karana paediatrician anuwath gana wenas wenawa. Mata paediatrician ta witharak 70000 (Dr. Rohitha thama set kale mage doca. Dial eka ithin one of the best ehinda wenna athi charges oya wage) aran thibba
Insurance theyanawa nam office eke, godak welawata eken cover wei. Habai mata sadarana sakayak thiyenawa insurance kiwwama hospitals walin overcharge karanawada kiyalath.