ape baba hambune 2019. mn private channel kale nawaloke doctor kenek. mul masa 3 hara anik hama masema wage uu scan kala. doctor channeling and scan ekata 5500 vtra giya hama month ekema. calcium, vitamine, fishoil wage tablets walta hama masema 3000k vtara giya mathaka vidiyta.
test wagayak karnna tibuna. ewa clinic eken karagatta. clinic eken bari ewa private karagatta. ewata th giya 10000k vtra. baba hambenda iddi.
babage delivery eka kale, Nawaoka hospital ekemai. cesarean karalai babawa gatte. ewa okkotama giya 225000 k. normal gattanm yanne 170000k vitara. ape gani anthima mohothe normal ganna ba bayai anan manan kiyewwa. passe doca cesar kala.
passe babata vaccine karanna giya. gewal wala unge kimata masa 2n vidina ewa ghaganna giya private hospital ekata.Nawaloke tama thama giye. Vaccine walta vtrak giya 12500k. Doctor fee 1800i.

aith giye na. ithuru masa wala ewa gaha gatte clinic gihin. bara kirana ewa okkoma karagatte clinic eken.
dan babata awuruddai. babata cot ekak ganna yanwa 22000k vtra. mata ape aiyalage cot eka dunna. eka eyala use karala arantiyala tibune mata denna. adum walta podi ganak yanwa.
kana bona ewa nm machn kale thama wife breast feed karanwa. masa 5n passe kama bima denna gatta. nstle cerelac denawa. eka 400i. maseta 4k vtra ynawa. oats ehemath denwa. Thal kiri hadala denwa.
da lagadi idala piti kiri denwa dawasata daparak. udetai.hawasatai. highland thama denne. kama bima kana hinda protein awashyatha uta hambenwa. kiri denne atthatma bada purawanna. eka nisa oya loku ganan wala kiri jathi pewwa kiyala loku wenasak na.
ape babage barai, usai okkoma ganata tiynawa. hoda active.
poddak itin viydam wadi wenwa machn mul dawaswala. amaruwen kohomahari krn yanna one. thamanta puluwn vidyta karanna one. mata samahara yaluwo kiwa ninewells yanna , ara doca gawata ynna kiyla . man kale mata puluwn de bn.