Samsung එකක් තියෙන්නෙ. 50000 වගේ ගානක් උනේ.ඕක ගන්න කලින් මාස ගානක් ෆ්රිජ් එකක් නැතුව ඉදියෙ. ෆ්රිජ් එක ගන්න ගිය ගමන් LED bulb 2,3 ක් ගෙනල්ල normal bulb ටිකක් replace කරා. ෆ්රිජ් එකක් නැති කාලෙටත් වඩා ගොඩක් අඩුයි දැන් බිල. මං හිතන්නෙ fridge එකට හෙන පොඩි කරන්ට් එකක් යන්නෙ.