ෆේස්බුක් පාටි , මත් පෙති . මොනවද මේ ??

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,122
    113
    Hikka fest, unawatuna fest wala thiyenne oya drugs. Wadipura gane kello lu. Giyapu ekek kiwwe
    Owa boru kata yako. Godak un wadima unot weed gahanne :ROFLMAO: etaninut kello tika denek gahai. Lankawe pattara karayonge poi
     
    • Like
    Reactions: skymicro

    siripala1950

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,732
    2,502
    113
    හපෝ ගැබ්ලින් නම් මහ සුකන ජරාවක්. කැප්සියුල් දෙකක් ගත්තොත් දවස් දෙකක් වත් මන්ද මානසික වෙනව :poop::poop:
    ඕවා අරන් අන්තිමේට නතර වෙන්නෙ කුඩු වලින්
     

    roba "chama"

    Well-known member
  • Jan 8, 2012
    1,078
    433
    83
    colombo
    eka parak ice gahuwa...
    sepak gatta
    passe dawase jeewithayama epa una...
    edain passe gahannaaaamai kiyala hita gatta...
    oni tharam gahanna chance awath gahannaaa....

    oya wagema scl kale mawa,babul,dumkudu,dunkola, anam manam damma...
    eka dawasak dum kudui okkoma dala ra nidagatta...
    ude le kata pura edain passe ewa naaa..

    joint ekak gahanawa idala hitala drink eka danawa echharaii
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    eka parak ice gahuwa...
    sepak gatta
    passe dawase jeewithayama epa una...
    edain passe gahannaaaamai kiyala hita gatta...
    oni tharam gahanna chance awath gahannaaa....

    oya wagema scl kale mawa,babul,dumkudu,dunkola, anam manam damma...
    eka dawasak dum kudui okkoma dala ra nidagatta...
    ude le kata pura edain passe ewa naaa..

    joint ekak gahanawa idala hitala drink eka danawa echharaii

    අයිස් වල සීන් එක මොකක්ද මචන්
     
    • Like
    Reactions: corp

    roba "chama"

    Well-known member
  • Jan 8, 2012
    1,078
    433
    83
    colombo
    අයිස් වල සීන් එක මොකක්ද මචන්


    eka amuthu feeling ekak bun
    natana puluwan athal ekak matanam awe..
    godak un ice gahala bonne..ethokota bonna puluwan palenna..

    man nam natala sepak gatta..echarai...

    felling aduwenakota thama kalakirenne..
    jeewithema epa una...

    wathura thambili beela thama goda giyee...
     
    • Like
    Reactions: skymicro

    Lokka Bro

    Well-known member
  • Aug 18, 2020
    1,412
    2,514
    113
    Loading...
    elakiri.com
    ලංකන් ගංජා,KG තරම් සැපක් ඔවගෙ තියනවද බන්.මට නම් ඩ්‍රින්ක් එකක් දානවටත් වැඩිය මේ දෙකේ සැපක් සෙට්වෙනවා.ඩ්‍රින්ක් එකක් දැම්මොත් එතන හුඟක් වෙලාවට කබරයා දාලා හාන්නම පෙවෙනවා.ඒ වගේද KG කෑල්ලක් ගහලා මීටරෙන් ඉද්දි.නෝන්ඩිත් නෑ.😘
     
    • Haha
    Reactions: skymicro