E gablin wenna athi machan. ටැබා kiyanne ewata. Pharmacy wala ganna tiyenawa.MDMA man danne na habai man ganna eka kollo math wenna gannawa kiala nam dannawa
Oka muulakginna.appuwagen behth ganin meth gahala depressionwalata beheth karanne mona ponnayda?thowa zimbiyek weiyPaiya naginawa weisye... Mata anxiety disorder tiyenawa... Mini maragannna yanawa issara pare hitan ekai
Owa boru kata yako. Godak un wadima unot weed gahanneHikka fest, unawatuna fest wala thiyenne oya drugs. Wadipura gane kello lu. Giyapu ekek kiwwe
E gablin wenna athi machan. ටැබා kiyanne ewata. Pharmacy wala ganna tiyenawa.
ඕවා අරන් අන්තිමේට නතර වෙන්නෙ කුඩු වලින්හපෝ ගැබ්ලින් නම් මහ සුකන ජරාවක්. කැප්සියුල් දෙකක් ගත්තොත් දවස් දෙකක් වත් මන්ද මානසික වෙනව![]()
ඕවා අරන් අන්තිමේට නතර වෙන්නෙ කුඩු වලින්
Ae bn owa bonne... podi shot ekak dala susthiyak addanam sepa neh![]()
eka parak ice gahuwa...
sepak gatta
passe dawase jeewithayama epa una...
edain passe gahannaaaamai kiyala hita gatta...
oni tharam gahanna chance awath gahannaaa....
oya wagema scl kale mawa,babul,dumkudu,dunkola, anam manam damma...
eka dawasak dum kudui okkoma dala ra nidagatta...
ude le kata pura edain passe ewa naaa..
joint ekak gahanawa idala hitala drink eka danawa echharaii
අයිස් වල සීන් එක මොකක්ද මචන්