ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා

shanmax888

Member
Jan 17, 2012
148
4
0
giyoth umbata mnw karaida danne ne. kauda danne sharira kotas alevikarana bahu jathika samagamaka niyogithawariyakda kiyala. umbe ahawal eka kapagathoth.. :D
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: aniwaaa....

mama danna kalin api kiyanna kastiya kiyala tiyenne kolloo uba poddka kalpana karala balapan ohoma enne naha bun wena yata case ekak nathanam meh e nisa yanna nam epa kolloo :no::no:

dali pihiyen kiri kama = umbe abimanaya... Ok

mama yanne na ban... ekin rata call karala mata dena athal eka athata aran nida gannawa ban.. e madeyi neda ban... :D:D:D
 

N.madushan

Member
Jan 27, 2009
265
9
0
36
no where
ඕන මගුලක් කියලා ගහල වරෙන් බන්... ගහල ඉවර වෙලා අනිත් එවා ගැන හිතපන්..නැත්නම් සැපත් නැ...
 

BC_Dilum

Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    ඕකේ කඩන්න දෙයක්නන් නැතුව ඇති....යනවා නං හොදට ලෑස්ති වෙලා පලයන්....ඒකි කියන room එකකට නෙමෙය් උබ දන්නා place එකකට එක්කගෙන පලයන්.....යාලුවෝ දෙන්නෙක්ට විතර විස්තර කියල කෝල් එකක් දුන්න ගමන් එතෙන්ට එන්න ලෑස්ති කරලා පලයන් අව්ලක් ගියොත් ගෙන්න ගන්න.....
    හොදට හොයල බලල හැපුවට පැලෙන්නේ නැති කොන්ඩම් එකක් අරන් පලයන්......එකක් නෙමෙය් 10 ක් විතර අරන් පලයන් වැඩි ආරක්ෂාවට........:baffled::baffled:
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    සාමාන්‍යයෙන් කෙල්ලෙක් ඔහොම පැනලා දෙනවා කියන්නේ ලොකු කෙස් එකක්.ඇන ගන්න ඕන උනත් කෙල්ලෙක් ලේසියෙන් එක පෙන්නන්නේ නෑ.ඕකනම් sure කරන්න බෑ.කොල්ලෙක් ඉන්නවනම් උත් ගහනවා ඇති ඕකට.නැත්නම් බොරුවට උබේ කරේ එල්ලෙන්න ඕනවට ඔහොම කියනවද දන්නේ නෑ .බලාගෙන කොල්ලෝ උබට කර ගහන්න වෙයි. කරන දෙයක් පරිස්සමෙන්.


    මේ කතාවට මාත් එකගය්.....මචන් ,,,මම බඩුවක් ගහන්න ගියා.. ජීවිතේටම එක විතරය් ගැහුවේ ...ඒ ගෑනී මගේ ඉස්සරහා ඇදුම් ගලෝ ගලී හොදට (.)(.) මිරික මිරික කොල්ලා ට කියනවා..බබී පොඩ්ඩක් සර් අඩ ගැහුවා ඉන්න කියලා...ඉතින් බන් ඒත් ඒ ගෑනී ගේ කොල්ලත් අපි වගේ එකෙක් නේ ...උබ නම් සිරා කරන් නැති ගහන්නම දගලන එකෙක් කියලා තේරෙනවාඅ..ඔය කිව්ව කතාවෙන්ම ඒත් බන් මට පේන විදිහට මූ කිව්වා වගේ ඔකට ගියොත් නම් උබ අනිවා මොකක් හරි කේස් එකකට හිර වෙය් පැත්තකට වෙලා..හිටපන් හොදම දේ එකය්...
     

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    තව දෙයක් උබලගේ ගෙදර address එහෙම දෙන්න එපා.....ගෙදර නම්බර් එක දෙන්නත් එපා.....කෙල්ල ගියාට පස්සේ ඇගටම ආවොත් උබේ නම්බර් එක මාරු කරලා කෙල්ලව facebook එකෙන් block කරන්න ලෑස්ති වෙලා හිටපන්........අනික උබේ යාළුවන්ට උබේ ගෙදර කට්ටියට කෙල්ලව අදුන්වල දෙන්න එපා.......
     

    shehan6262

    Member
    Oct 27, 2008
    322
    19
    0
    Rome, Laurentina
    kokatath poddak parissamin, oki pettiya kadagena eththe, eth macho monawage karumayakda dan ne, eka dawasak kella meet weyan room's yanna hadanna epa. Umabata suddayak danna uba mukuth geniyanna epa, Rs. 2000k vitara aragena palayan. samahara velawata atal vitarak ona wal kello innawa ban. ewa set unoth sada sepa. hebei putho kalpanawen. mata kellek set una aurudu 22i marry karala kolla australia, marama lassanai. ekith oya wagemai. try karala balapan luck ekada dan ne. kela unoth mata baninna epa. kella dekkama ubata judge karanna puluwan monawage case ekakda kiyala eka ubage talent eka.
     

    geethmax

    Member
    Feb 22, 2012
    17
    0
    0
    මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.:( දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. :):rofl: මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....:no::no::no:.



    mulin ekige family background eka hoyala balapan. marala ayyala mallila ehema innawanam ubata ekiwa kare ellala dewi. eki enna kiyana than walata yanna epa. uba kamathi thanakata ekkapan palayan. dennagema gewalwalata atha paththaknam hodai. yana thana ube friend kenekta kiyala tiyapan. karagahanna wenne nathnam kadapan. chance eka atha arinnanam epa. ubath monawa hari karagena apitath deepan ithin no eka.
     

    isurumm

    Well-known member
  • Apr 5, 2009
    1,047
    138
    63
    Sri Lanka
    කෙල්ලගේ පෙට්ටිය කෙසේවෙතත් උඹේ පුකේ ඇබයක් ගහන පලයන්! අන්තිමට කෙලවෙන්නේ උඹට පුතේ!! නීතිය ඔක්කොම තියෙන්නේ ඒකිගේ අතේ! police entry යක් දාපු ගමන් කෙල වෙන්නේ උඹටයි!