giyoth umbata mnw karaida danne ne. kauda danne sharira kotas alevikarana bahu jathika samagamaka niyogithawariyakda kiyala. umbe ahawal eka kapagathoth..![]()






aniwaaa....mama danna kalin api kiyanna kastiya kiyala tiyenne kolloo uba poddka kalpana karala balapan ohoma enne naha bun wena yata case ekak nathanam meh e nisa yanna nam epa kolloo![]()
dali pihiyen kiri kama = umbe abimanaya... Ok
mama yanne na ban... ekin rata call karala mata dena athal eka athata aran nida gannawa ban.. e madeyi neda ban...







දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. 
මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....