ඒක බන් සාමාන්ය දෙයක් දැන් කඩෙන් සිම් එකක් ගෙනල්ලා හැදුවත් ඔය ටිකමනේ.
මගේ ෆේක් එකක් තියෙනවා කෙල්ලෙක් නමින් හදපු එකේ බ්ලොක් උණා උන් Photo එකක් ඉල්ලුවා මන් desi කෙල්ලක් ගේ Photo එකක් Upload කර සැනින් දුන්නා.
ID කෙස් එකත් අවුලක් නෑ ඒකට ID එකක් හදලා Upload කරන්න පුලුවන් Software එකක් මට Youtube එකෙන් හම්බුනා ඒක මන් හරි ගියොත් තිඩ් එකක් දාන්නම්.
Me link eka click karama playstore ne bn yanne
Unknown error - Please try submitting again. If the problem continues contact Customer Care for assistance.

acc ekak hadanna try kale mehema enawa ban