ඔයාලට මාත් එක්ක තරහක් තියෙනවනම් ෆොන්සේකා වගේ කැත අසභ්ය වචන පාවිච්චි කරලා එළකිරි එකේ thread, post දාන්න එපා
කැත විදියට අසභ්ය විදියට මට බනිනවානම් ඒවා මට pm එකකින් එවන්න.
එළකිරි එකට ගොඩක් වැදගත් හොද හැම වයසකම අය යනවා එනවා එක නිසා සයිට් එකේ අසභ්ය වචන පාවිච්චි කරලා සයිට් එකේ නම කැත කරන්න එපා






මචන් උඹට තියෙන්නේ පොඩි මානසික ලෙඩක් . සාමාන්ය ජීවිතේදී කව්රුත් උඹව ගණන් ගන් නැහැ නේද?? ඕකට මචන් කියන්නේ හීනමානය කියලා. ඒකනේ උඹ ගොන් ආතල් දීලා ජනප්රිය වෙන්න හදන්නේ. හොඳ ඩොක්ටර් කෙනෙක් චැනල් කරපන්.
![]()
මචන් උඹට තියෙන්නේ පොඩි මානසික ලෙඩක් . සාමාන්ය ජීවිතේදී කව්රුත් උඹව ගණන් ගන් නැහැ නේද?? ඕකට මචන් කියන්නේ හීනමානය කියලා. ඒකනේ උඹ ගොන් ආතල් දීලා ජනප්රිය වෙන්න හදන්නේ. හොඳ ඩොක්ටර් කෙනෙක් චැනල් කරපන්.
![]()

උඹ කිව්වම තමයි මතක් උනේ.


machan windows 8 ubata mokak hari mental illness
ekak thiyenawada
naha ubata insult karanna nemei ahanne
aawage ekak ubata thiyenwa kiyala mata hithenawa
Doctor kenek gaavata palayan macho
mama aaye kiyanwa jk ekatawath ubata insult karanwath nemei kiuwe![]()


oluwa athagala tokkak ennada mandaoluwa athagala tokkak ennada manda

oluwa athagala tokkak ennada manda


මචං වින්ඩෝස්...
හරකා ගෙදරට ආවද?
නැත්තන් ගෙදර කවුරු හරි පට්ටියට ගියාද?![]()


Fonseka supporterslage padikkam kata athulata kela gahanna one.




උඹ ජනරාල් ෆොන්සේකාට බැනල දාන පෝස්ට් නැවැත්තුව නම් වැඩේ හරියනව මොකද එළකිරියෙ වගෙම ලංකාවෙත් බහුතර කැමැත්ත තියෙන්නෙ ජනරාල්ට නිසා. ජනරාල්ට බනින කොට මිනිස්සුන්ට තද වෙලා උඹට බනින එක සාධාරණයි.




MuslimLankanFonseka supporterslage padikkam kata athulata kela gahanna one.






























