ෆොන්සේකාට සහය දෙන අයගෙන් පොඩි ඉල්ලීමක්

sanzilla jackcat

Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    MuslimLankan

    Now Showing

    නකදී පුසී

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    :lol::lol::lol::lol::lol:
    :lol::lol:
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    machan don't attach the religon to scold Muslim Lanka.

    I know MuslimLanka is also going shopping for Mahinda.But unlike windows8
    he have a limit on going shopping for mahinda.Just pay him and the religon
    little respect.

    Anyway windows8:
    you are asking to respect you,but you may never heard this old statement
    before.
    "Give respect to respect"
    you better read and understand this very carefully.

    also recommand you to read how to behave in a web community.
    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

    may be that above link have all the answers that you asking here.Please
    pay the time and carefully read it.
     
    • Like
    Reactions: humanoid

    sitharaJAYA

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    1,072
    178
    63
    ඔයාලට මාත් එක්ක තරහක් තියෙනවනම් ෆොන්සේකා වගේ කැත අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා එළකිරි එකේ thread, post දාන්න එපා
    කැත විදියට අසභ්‍ය විදියට මට බනිනවානම් ඒවා මට pm එකකින් එවන්න.
    එළකිරි එකට ගොඩක් වැදගත් හොද හැම වයසකම අය යනවා එනවා එක නිසා සයිට් එකේ අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා සයිට් එකේ නම කැත කරන්න එපා

    katawat aitiyak ne,wisheshayenma oyatat aitiyak ne.....oyage waradi hadagena anunta kiyanna.....mata ewapu PM matakada????
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    00020473.gif

    pol pol pol windows pol



    pala pala pol hora kiwwoth kiyanne kunu harapa apita kiyanna epa lu:lol::lol::lol::lol:
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    යකෝ උඹලට මාර fun එකක් නේ set වෙලා තියෙන්නේ:lol::lol::lol::lol:
    ඊයේ හවස පටන ගත්ත පොන්න පොල් මුදලාලිව bite කිරීම තාමත් තියෙනවා
    :P:P:P:P:P:P:P:P
    දැන් මොකද පොන්නයා කියන්නේ
    :oo::oo::oo::oo:
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    Possn wesige Putho Apida Damme,
    Thoge Ammata..
    tho FONSEKA ta wirudduwa Dapu thread walata Monawada Kiyanne Karaiya
    Tho Katinda kathakarane
    මම හිතන්නේ මුඛයෙන් නෙවයි (අධෝ) මුඛයෙන්

    000205AF.gif
     
    Last edited:

    platinumweb

    Well-known member
  • Nov 24, 2010
    1,240
    341
    83
    lol
    මුන්ට තමයි කියන්නෙ රියල් පිස්සො කියලා.මචන්ලා මෙ පිස්සාගෙ ට්‍රෙඩ් වල රිප්ලයි කරන එකත් අපෙ වෙලව නස්ති කරගනීමක්. :eek::eek::eek::eek: