ෆෝන් එකට software දාන්නේ කොහොමද දන්නවද
මගේ Nokia ෆෝන් එකක software අවුල් ..මේක අපිට කරන්ඩ පුලුවන්ද ...ෆෝන් එකට software දාන්නේ කොහොමද?
දන්නා අය උදව්වක් කලොත් යහපතක්ම වේවා..
Nokia
model - 6500s-1
type - RM-240
FCC ID - QTKRM-240
IC - 661AD-RM240
made in hungary
001F5C898581
CODE: 0563967
353077/02/212657/8
මගේ Nokia ෆෝන් එකක software අවුල් ..මේක අපිට කරන්ඩ පුලුවන්ද ...ෆෝන් එකට software දාන්නේ කොහොමද?
දන්නා අය උදව්වක් කලොත් යහපතක්ම වේවා..
Nokia
model - 6500s-1
type - RM-240
FCC ID - QTKRM-240
IC - 661AD-RM240
made in hungary
001F5C898581
CODE: 0563967
353077/02/212657/8