Thanks....godak watinawa....rep+
තෑන්ක්ස් මචං


thanxx
වෙල්කම්


Thanks....godak watinawa....rep+


thanxx


thankz machan
bump
ela ela
වෙල්කම් මචංලා 


nice bro kiyala thiyenne weradila yata eka obanna ethi![]()
එක්කෙනෙක් මෙහෙමත් දීල ඈයි මචංල ඒ මොකක් හරි අවුලක් තියනවද මම දාපු එකේ![]()
![]()



.onna magen rep..niyama thread eka


















































nice bro kiyala thiyenne weradila yata eka obanna ethi.onna magen rep..niyama thread eka
![]()

එහෙමවත් වෙන්න ඈති
තෑන්ක්ස් මචං 


Owa nevei ane ,,
menna Srilanka Tellecom Heta edala 16 Mbps Speed akakuth denawalu ..
( borunam heta lankadeepa newspaper aka balanna ko.......... )

අහ් නෑහ් මාරයි නෙ.. බලමුකො 

elakiri machan... you are a life savior


patta machan...


patta machooo. call gannath puluwan. 4n one ne dan. tnx +++

එලස්...සේම් ටු යූela ela..........
තෑන්ක්ස් මචෝ
![]()


elazz rep +++

