ෆෝන් කාර්ඩ් දාල ඩොන්ගල් වලින් අන්තර්ජාලය

prasadmanjulago

Well-known member
  • Aug 12, 2010
    1,095
    184
    63
    P5xcw.jpg


    එක්කෙනෙක් මෙහෙමත් දීල ඈයි මචංල ඒ මොකක් හරි අවුලක් තියනවද මම දාපු එකේ :( :confused:
    nice bro kiyala thiyenne weradila yata eka obanna ethi:P:P:rofl::rofl:.onna magen rep..niyama thread eka:yes::yes::yes::yes::yes:
     
    Jun 18, 2010
    3,322
    1,125
    0
    Katunayake
    Owa nevei ane ,,

    Owa nevei ane ,,
    menna Srilanka Tellecom Heta edala 16 Mbps Speed akakuth denawalu ..

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    ( borunam heta lankadeepa newspaper aka balanna ko.......... )
     

    NISH125

    Active member
  • Feb 2, 2009
    439
    96
    28
    මිහිතලයෙ
    nice bro kiyala thiyenne weradila yata eka obanna ethi:P:P:rofl::rofl:.onna magen rep..niyama thread eka:yes::yes::yes::yes::yes:

    :baffled::baffled: එහෙමවත් වෙන්න ඈති :oo: තෑන්ක්ස් මචං :yes::yes::yes:

    Owa nevei ane ,,
    menna Srilanka Tellecom Heta edala 16 Mbps Speed akakuth denawalu ..

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    ( borunam heta lankadeepa newspaper aka balanna ko.......... )

    :nerd::nerd: අහ් නෑහ් මාරයි නෙ.. බලමුකො :yes::yes: :D

    elakiri machan... you are a life savior

    එලස් තෑන්ක්ස් මචං :yes::yes:

    patta machan...

    තෑන්ක්ස් මචං :yes::yes: