෴කොලිටියට Film බලන්න සුපිරි Player එක෴

DJLEOx78

Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    කෙලියා තාප්පෙටම x265 වැඩ නෑ

    T91p2.gif
     
    Last edited:

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ

    කෙලියා තාප්පෙටම x265 වැඩ නෑ


    මේ මං ප්ලේ කරල තියෙන්නෙ උඹ ප්ලේ වෙන්නෙ නෑ කියන ජාතියෙ එකක් නේද සිංහලයො..:(
    The Frame 2014 720p BluRay x264 AAC - Ozlem

    o9gZ9bT.png


    N♥K_forever;18416936 said:
    වටේ පලයන්ලු:dull:
    එල බං..

    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    එල මචන්.
    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    දුටුවා සිංහලයො
    බාගනිං කුකුලො..:sorry:

    Elazzzzzzzzzz
    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    The serial number that you entered is blacklisted
    වැඩේ අල කරගෙන.. අප්ඩේට් ඕෆ් කරලා Png ඉමේජ් එක රීඩ් ඔන්ලි දාන්න කියල කිව්වනේ බොට..:frown:

    pattai bn
    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    තෑන්ක්ස් මචෝ..

    N♥K_forever;18416933 said:
    දුටුවා සිoහලයෝ :frown:
    රෙප් ප්ලස් කුකුල්ලු :D
    උම්මා වේසියෙ..:cool:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඔය තොපි වැඩ කරන්නෙ නෑ කියන මගුල වැඩනේ යකෝව්..:frown: මේ බලපංකො..:(

    The Frame 2014 720p BluRay x264 AAC - Ozlem

    o9gZ9bT.png


    The.Prestige.2006.720p.Bluray.x264.anoXmous

    nWspRIr.png

     

    Mr:Virus

    Well-known member
  • May 24, 2011
    5,897
    1,237
    113
    Colombo
    එකනම් පට්ට මචෝ. පට්ට කොලිටි
    ස්තුතියි බඩියෝ
    +10
     

    DJLEOx78

    Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    ඔය තොපි වැඩ කරන්නෙ නෑ කියන මගුල වැඩනේ යකෝව්..:frown: මේ බලපංකො..:(

    The Frame 2014 720p BluRay x264 AAC - Ozlem

    o9gZ9bT.png


    The.Prestige.2006.720p.Bluray.x264.anoXmous

    nWspRIr.png


    ඔය x264 මචන් . අව්ලක් නැ. අප්ඩේට් එයිනෙ x265 සපොට් වෙන්න . Rep+ දුන්න සින්හලයෝ...
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    macho mage eka demo mode eka on karanna ba ne :(
    ඔන් කරන්න පුළුවන්.. වීඩියෝ එක ප්ලේ කරලා ඉන්න ඕන මචං..:)
    ඔය හරි ලකුණ වැටිච්ච එක උඩ ක්ලික් කරපං...:)

    PLfxyVB.png


    ko weda karanne ne :no:
    වැඩ කරන්නෙ නෑ කිව්වෙ කුකුලො..:(



    matath hithaganna baruwa hitiye
    :dull::dull::dull:
    දාලම බලන්න ඕනි මචං..:)

    එකනම් පට්ට මචෝ. පට්ට කොලිටි
    ස්තුතියි බඩියෝ
    +10
    එල බං..

    damuko ehenm..
    අනිවා..:cool:

    powerdvd වලත් ඔය option ඒක තියෙනවා
    ඔව්.. ඒත් ඒක මට නම් අල්ලන්නෙ නෑ බං.. මල විකාරයක්..
     

    tintinslka

    Active member
  • Dec 6, 2014
    772
    77
    28
    x264 වැඩ x265 සපෝට් නෑ ඕක. ඕකේ ඩිවලොප්මන්ට් නතර කරලා තින්නේ දැන්. අන්තිම අප්ඩේට් එක අව්රුද්දකටත් කලින් ආවෙ
     

    DJLEOx78

    Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    celebrity-photos-before-and-after-photoshop-44.jpg


    මේ වගේ ෆොටෝ එඩිට් කරන විදිය ගැන ත්‍රේඩ් එකක් දාන්නද එපාද..? :baffled:

    දාපන් දාපන්. photo instrument එකෙනුත් පුළුවන් ඔහොම :)