‘ජනපති මහින්ද’ ලොව බලවත්ම ජනපති වෙයි

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    සොරි මචං මෙහෙම කියනවට :confused: සිරාවට කවුද බන් මට මතක නෑනේ උඔ පින්තූරේ මාරැකලාද:confused:

    dan balapan... mama pic keepayakma thiyan hitiya..
    ewa maru kala..

    mathakada wishakawoth Thread eka?
    hari hari ona magulak mathaka nathnam


    ඔ පු ප්‍රී වේ :lol:
     

    lasa.lasa

    Well-known member
  • Aug 15, 2008
    3,884
    606
    113
    මහින්දයට කෙල උනෝ.........හූ........හූ...................හූ!
     

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    මහින්දයට කෙල උනෝ.........හූ........හූ...................හූ!

    Umbala wage deyak kiwwama eka terum ganna tharam wath analytical power ekak nathi modayo hinda thamai me ratata hena gahala thiyenne... thopila daagena inna paata paata kannadi galawala issue ekak diha poddak intellectual level ekakin balanna igena ganin.. kata thibba paliyata kiyawanna epa..
     

    ShanikDJs

    Member
    Jan 14, 2009
    8,505
    221
    0
    ඇමරිකාවේ
    Mahinda%20Rajapakse%204.jpg

    දිනපති නුඹයි අපෙ ගත උණුසම දුන්න
    තරුපති නුඹයි අඳරෙදි එළියක් දුන්න
    ජනපති නුඹයි අප හට පු* දුන්න
    අධිපති නුඹයි මුළු ලොව පිළිරැව් දුන්න


    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    cking

    Member
    Jan 29, 2010
    1,960
    131
    0
    presidentslfpwinatcrowd.jpg

    සමන් පිච්ච මල් පිපෙන්න ගෙබිම සකස් කරදුන්
    සිරිදෙවූදුව කැන්ද එන්න මාවත සකසාදුන්
    ජනපති අපෙ ලෝ පූජිත කුලුනුගුණැති මිහිදූන්
    රැකදෙනුමැණ සක්දෙවිදුනි පින්බර ජණපතිදුන්

    සබ්බීතියො විවජ්ජන්තු සබ්බ රෝග විනස්සතු ! මාතේ භවත්තන්තරායො සුකීදීඝා යුකෝභව ! බුදුසරණයි !

    PATTA TALK eka :lol::lol:


    :lol::lol::lol: තවත් මුලාවක් :lol::lol::lol:

    :yes::yes: oya scene eka eliune

    mokada ubata dukada

    Dan katada dane na duka :lol::lol:
     

    4KIRIHAMI

    Banned
    Sep 7, 2010
    703
    72
    0
    සුනිමල් ගේ මුසල කමට එකටත් කෙලුනෝ හු හු හු හූ
     

    lasa.lasa

    Well-known member
  • Aug 15, 2008
    3,884
    606
    113
    Umbala wage deyak kiwwama eka terum ganna tharam wath analytical power ekak nathi modayo hinda thamai me ratata hena gahala thiyenne... thopila daagena inna paata paata kannadi galawala issue ekak diha poddak intellectual level ekakin balanna igena ganin.. kata thibba paliyata kiyawanna epa..


    :lol::lol::lol:

    උඹල මහින්දය ගැන දන්න තරම තමයි ඉතින්. පවු බං උඹල කොල්ලො නේද?

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: