Totally Agreed.
Ape lankawe godak kattiya hoyanne nikan indan salli hoyana krama ne .. eka hinda godak denek me wage dewal walata ahu wenawa.
100$ newe 1000$ + hoyanna puluwan internet eken. eth me wage ad click karanna survey karanna kale nasthi karala newe.. weda karala. mama eka athdakimen dannawa.
kawruhari kenek wedak karala salli hoyanna kemathinam kiyanna. mama pennala dennam samahara krama.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=7665213#post7665213