“අන්තර්ජාලයේ අසීමිතව මුදල්”නම විකුණා සීම&#3538

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    මේක කරන උන් ගොඩක් කරන්නෙ සෙමිනාර්ස් වලට එන අයගෙන් සල්ලි කඩාගන්න එකනේ...
     
    • Like
    Reactions: windows7

    ranga_uoc

    Well-known member
  • Mar 17, 2007
    4,465
    718
    113
    Panadura
    Totally Agreed. :)

    Ape lankawe godak kattiya hoyanne nikan indan salli hoyana krama ne .. eka hinda godak denek me wage dewal walata ahu wenawa.

    100$ newe 1000$ + hoyanna puluwan internet eken. eth me wage ad click karanna survey karanna kale nasthi karala newe.. weda karala. mama eka athdakimen dannawa.

    kawruhari kenek wedak karala salli hoyanna kemathinam kiyanna. mama pennala dennam samahara krama. :)http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=7665213#post7665213

    Apita kiyala dipanko, loku udawwak machan...