විස්සකුත් නෑ බන් 17 18 වගේ දැන් දැන් එන ඒවා
wedak nae ban redda 20min i thiyenne ekeunuth nadagan karanawa
Hack kalanam hari
විස්සකුත් නෑ බන් 17 18 වගේ දැන් දැන් එන ඒවා
Hack kalanam hari
Hack kalanam hari
ehama inna bae ne banmn nm iridata epi 2ma ekapaara balanawa,

ehama inna bae ne ban![]()
ehamath bae ne ban den epi ganak balalla kubiyo kala bibili dala inne ithin kasa kasa iddi thamai athal ekaඑහෙම නම් ඔක්කෝම ඉවර වෙනකන් ඉඳලා එපිසෝඩ් ඔක්කොම එක දිගට බලපං

ehamath bae ne ban den epi ganak balalla kubiyo kala bibili dala inne ithin kasa kasa iddi thamai athal eka![]()

plot වල හිල් ඇති. උබ BB හරි බලපු ඉංග්රීසි කතාවක් ඔය විදිහට අඩුපාඩු පෙන්නල දාපු පෝස්ට් එකක් දාපන් බලන්න.උබේ මතේ උබ තියාගනින්. අපිට වැඩක් නෑ.
![]()
ඒත් මදි. එහෙ බලලා මෙහෙ බලද්දී episode දෙක ඉවරයි.mn nm iridata epi 2ma ekapaara balanawa,
ඒ කතා වල plot holes දාපු sites ඕන තරම් තියෙනවා. උඹට ඕනනම් ගිහින් google කරලා බලාගනින්. අනික මම comment එක දැම්මෙත් වෙන කෙනෙක්ට අදාලව. උඹට මගේ මතේ වැඩක් නෑ වගේම මට උඹේ මතයත් වැඩක් නෑ. hollywood වල plot holes හොයන හින්දම තමා ඒ කතා එන්ඩ එන්ඩ සුපිරි වෙන්නේ. අපේ උන්ට මොකුත් කියන්ඩ බෑනේ, ඔක්කොටම වඩා ජාත්යාලය වැඩියි. ඔය scene එක විතරක් නෙවේ, රේස් පදින්ඩ පුරුදුවෙන බයිසිකල් කාරයින්ට කියල weapons smuggle කරන plan එකත් අවුල්. මගේ comments වලින් උඹේ ආතල් කුඩු වෙනවනම් ඒවා කියවන්නේ නැතුව ඉඳපන්.

ඒ කතා වල plot holes දාපු sites ඕන තරම් තියෙනවා. උඹට ඕනනම් ගිහින් google කරලා බලාගනින්. අනික මම comment එක දැම්මෙත් වෙන කෙනෙක්ට අදාලව. උඹට මගේ මතේ වැඩක් නෑ වගේම මට උඹේ මතයත් වැඩක් නෑ. hollywood වල plot holes හොයන හින්දම තමා ඒ කතා එන්ඩ එන්ඩ සුපිරි වෙන්නේ. අපේ උන්ට මොකුත් කියන්ඩ බෑනේ, ඔක්කොටම වඩා ජාත්යාලය වැඩියි. ඔය scene එක විතරක් නෙවේ, රේස් පදින්ඩ පුරුදුවෙන බයිසිකල් කාරයින්ට කියල weapons smuggle කරන plan එකත් අවුල්. මගේ comments වලින් උඹේ ආතල් කුඩු වෙනවනම් ඒවා කියවන්නේ නැතුව ඉඳපන්.

ow ban ekanan attha thama. race padina unta one nan pistol 1k genda puluwan wei. race padin un adinneth ata dekath ekka pena shortak ithin koheda weapon dagena enne![]()

ඇට දෙකට මැදිවෙන්න පොඩි පිස්තෝලයක් ගහගෙන එනවා ඇතිow ban ekanan attha thama. race padina unta one nan pistol 1k genda puluwan wei. race padin un adinneth ata dekath ekka pena shortak ithin koheda weapon dagena enne![]()

ඇට දෙකට මැදිවෙන්න පොඩි පිස්තෝලයක් ගහගෙන එනවා ඇති![]()