මේ තේරෙන්නේ ළමයිට දැන්කාගෙ හරි master plan එකක ඉත්තො ටිකක් මුන් නම්, ත්රස්තවාදය සහ රාජ්ය කියන්නෙ, film වල villain සහ hero වගේනෙ, hero, highlight වෙන්නෙ villain නිසා, victims ල තමයි හැමතැනදිම පව්.
මේ තේරෙන්නේ ළමයිට දැන්කාගෙ හරි master plan එකක ඉත්තො ටිකක් මුන් නම්, ත්රස්තවාදය සහ රාජ්ය කියන්නෙ, film වල villain සහ hero වගේනෙ, hero, highlight වෙන්නෙ villain නිසා, victims ල තමයි හැමතැනදිම පව්.
නියම සැපක් දීලා. මුන්ව හිරේ දැම්මට පස්සේ මුන්ට නම් දස වද දෙවි මරන්නේ නැතුව. හොද වැඩේ.දකුණු කන් පෙත්ත කපා, මොහුට එය කෑමට බල කර තිබේ.
සිරාවට? වීඩියෝ තිබ්බද බන්.අර ඇහැ එලියට පැනපු පොඩි එකා රැඟුව වැඩියි. කන කපපු එකාත් පන ඇද ඇද හිටිය මනුස්සයෙක්ගේ බෙල්ල කපල ගියේ. ඕකුන්ට අනුකම්පා කරන්න නරකයි.
un tika marunanee buruwo bombenලංකාවේ පාස්කු කරපු වුන්ටත් ඔය දේවල් කරන්න තිබ්බේ
ජනාදිපති කරානං හොඳයි නේද පොන්නයෝ
ඕකුන්ට ඔහොම කරලා මදි
ඊබ්රාහිම් නානව දෙමු නේතපාස්කු බෝම්ම වාර්තාව එලියට දාලා බෝම්බ ගස්සපු එවුන්ව මැරිච්චි මිනිස්සුන්ගෙ පවුල්වලට බාර දුන්නනම් හොඳයි නේද?
ලංකාවේ පාස්කු කරපු වුන්ටත් ඔය දේවල් කරන්න තිබ්බේ
ගොඩක් රටවල් Telegram ban කරන්නේ එකයි.හුම්. ටෙලිග්රෑම්වල තිබුන.
මුංව මේ වැඩේට සෙට්කරන් තියෙන්නෙත් ටෙලිග්රෑම් වලින් කියල කතාවක් යනවා. ටෙලිග්රෑම් උන්ගෙත් උක පලනව ඇති විස්තර හොයාගන්න.
bomben serama maruna? mara wade marapu un witharada karala thiyenne ko un ekka wada karapu anith un,un tika marunanee buruwo bomben![]()
tho wage modayek
ඔව් ඔය විදියටම කරානම් හරිලංකාවේ පාස්කු කරපු වුන්ටත් ඔය දේවල් කරන්න තිබ්බේ
උබ කියන්නේ මහින්ද මහත්තයට මේම පහර දෙන්න කියලද ?ලංකාවේ පාස්කු කරපු වුන්ටත් ඔය දේවල් කරන්න තිබ්බේ