👨‍⚕️ කොන්දේ වේදනාව හටගැනීමට බලපාන හේතු සහ එය අවම කරගන්නා ආකාරය 👩‍⚕️

Reincarnator

Well-known member
  • May 20, 2022
    12,744
    31,085
    113
    අපායෙ දොරකඩ
    TFS :nerd:(y)

    I had a slipped disc a few years ago, and it took a little over six months to partially recover and almost a year to fully recover. The early days were so painful that it still gives me chills when I think back on it. It happened in the dumbest way possible. I just sneezed while in a compromised position😅.
     

    Batfleck

    Well-known member
  • May 20, 2020
    3,080
    4,741
    113
    Sri Lanka
    Thawa podi deyak add karanm. Puluwanm Vit D deficiency test ekak karaganilla. Mata back, knees wala pain enna patan gaththa masa keepekata kalin. Man hithuwe exercise nisa kiyala. Passe blood test ekak kala nikan. Eeken thama ahuwune Vit D low kiyala. Vit D gaththama pain eka nati welama giya.

    NOTE : Vit D walin back injury hoda wenne na. Habai bones strong wenawa.
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    TFS :nerd:(y)

    I had a slipped disc a few years ago, and it took a little over six months to partially recover and almost a year to fully recover. The early days were so painful that it still gives me chills when I think back on it. It happened in the dumbest way possible. I just sneezed while in a compromised position😅.

    කොහොමද සනීප කරගත්තේ එක්සසයිස් වලින්ද?
     

    Reincarnator

    Well-known member
  • May 20, 2022
    12,744
    31,085
    113
    අපායෙ දොරකඩ
    කොහොමද සනීප කරගත්තේ එක්සසයිස් වලින්ද?

    Mul kale pain killers thama gaththe. Postures godak wenas kala e kale. wena beheth mukuth gaththe na. Specialized exercises/physical therapy mukuth kale na. Ekai mama hithanne godak kal giye honda wenna. නිවැරදි ඉරියව් වලින්ම තමා ගොඩ දාගත්තෙ.