💪💪💪 ජොන්ස්ටන් ප්‍රනාන්දු මහතා වීරයකු ලෙස පැමිණේ ❤️

navodya

Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    උබ වගේ මානසික ලෙඩක් හැම දාම මගෙන් පුක පලාගෙන අඩනවා 🤣
    ube amma palagatha pukawal wala hatiyata khoma adana onada. huthi oki thama wage kiyana ona me hama ekatama. ube maha hutha danne nadda. araki walkame yanawa

    jhoniyawa hire danna ona karapu loku horkan walata, mewa maha singithi wada ne, ona tharam garage number dagena kattiya duwanne.. :) eeta hapaneka uge wahanekuth neme lu.. :) okawa danna ona karala thiyana koti ganan hora wada walta... mey wage sillara wada walata damma ma.. hire dana eke value ekath bahinawa..
    ane manda allanaka kediriganawa alluwe naha kiyala, alluwama sigithi athalu. mona ponayoda bun ubala. oya uge eka naduwak witharaine. thawa ewa wenama thiyanawa. nahayen adana epa
    ------ Post added on Oct 23, 2024 at 11:22 AM
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,015
    18,931
    113
    jhoniyawa hire danna ona karapu loku horkan walata, mewa maha singithi wada ne, ona tharam garage number dagena kattiya duwanne.. :) eeta hapaneka uge wahanekuth neme lu.. :) okawa danna ona karala thiyana koti ganan hora wada walta... mey wage sillara wada walata damma ma.. hire dana eke value ekath bahinawa..
    True
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    හුත්තෝ ජොනී කාරයවත් අල්ලගන්න බැරි පොන්නයෙක්නේ ජනාදිපති😹😹
    me hari bun ubala kamathi ekawa api baleta gennam. methana puka didi adana epa bun. ubala kamathi eka kiyapanko
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,177
    198,761
    113
    Colombo, Sri Lanka
    ඕකා රිමාන්ඩ් කලොත් එවෙලේම අසනීපයක් තියනවා කියලා රෝහල් ගත වෙයි.
    අර ලෙඩ්ඩුන්ට ඇල්වතුර විද්ද එකත් අතේ මැරෙන්න යනවා කියලා එලියට ඇවිත් ඔය සොමියේ ඉන්නේ. රැස්විමුත් තියනවා
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    ube amma palagatha pukawal wala hatiyata khoma adana onada. huthi oki thama wage kiyana ona me hama ekatama. ube maha hutha danne nadda. araki walkame yanawa


    ane manda allanaka kediriganawa alluwe naha kiyala, alluwama sigithi athalu. mona ponayoda bun ubala. oya uge eka naduwak witharaine. thawa ewa wenama thiyanawa. nahayen adana epa
    ------ Post added on Oct 23, 2024 at 11:22 AM
    umbala nam real moda jeppek, chuttak choon karala dunnama hondtaama athi.. ..duddly awith pukatai katatai deela giya ne.. ko haal mila adu karada pons..
     
    • Haha
    Reactions: dxx

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    1729665147664.jpeg
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    umbala nam real moda jeppek, chuttak choon karala dunnama hondtaama athi.. ..duddly awith pukatai katatai deela giya ne.. ko haal mila adu karada pons..
    ubala koheda bun mechara kal hitiye anith un rata palanaya karadi. Duddly ube ammage katata nam dila yanna athi. hari dan ubala kamathi eka kiyapan api uta support karanam. methana puka didid dagalana ona naha. hithe inna eka kiyapan
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    ubala koheda bun mechara kal hitiye anith un rata palanaya karadi. Duddly ube ammage katata nam dila yanna athi. hari dan ubala kamathi eka kiyapan api uta support karanam. methana puka didid dagalana ona naha. hithe inna eka kiyapan
    Umbala wage moda pakayanta reply danna kammali..issara nam owata kunuharapa walmwage type karanna thibba..dan patta kammali.. umbe comment walin umbey budhdhi mattama gana hitha ganna puluwan . Akd saranai obata.
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    Umbala wage moda pakayanta reply danna kammali..issara nam owata kunuharapa walmwage type karanna thibba..dan patta kammali.. umbe comment walin umbey budhdhi mattama gana hitha ganna puluwan . Akd saranai obata.
    hari bun kamalinam kamak naha. eka thama kiyane ubala kamathi nayakaya kiyapan api support denam. mokada ubala issella andu karapu kari wada walata puka digena idala, ubala kamathi nathi ekek baleta awama redda usan dagalana epa. AKD hodada nadda balan uta time eka dipan. wesa ganu wage nahayen adana epa. hariyata nikan hena sape hitiya wage.