ube amma palagatha pukawal wala hatiyata khoma adana onada. huthi oki thama wage kiyana ona me hama ekatama. ube maha hutha danne nadda. araki walkame yanawaඋබ වගේ මානසික ලෙඩක් හැම දාම මගෙන් පුක පලාගෙන අඩනවා![]()
ane manda allanaka kediriganawa alluwe naha kiyala, alluwama sigithi athalu. mona ponayoda bun ubala. oya uge eka naduwak witharaine. thawa ewa wenama thiyanawa. nahayen adana epajhoniyawa hire danna ona karapu loku horkan walata, mewa maha singithi wada ne, ona tharam garage number dagena kattiya duwanne..eeta hapaneka uge wahanekuth neme lu..
okawa danna ona karala thiyana koti ganan hora wada walta... mey wage sillara wada walata damma ma.. hire dana eke value ekath bahinawa..
Truejhoniyawa hire danna ona karapu loku horkan walata, mewa maha singithi wada ne, ona tharam garage number dagena kattiya duwanne..eeta hapaneka uge wahanekuth neme lu..
okawa danna ona karala thiyana koti ganan hora wada walta... mey wage sillara wada walata damma ma.. hire dana eke value ekath bahinawa..
me hari bun ubala kamathi ekawa api baleta gennam. methana puka didi adana epa bun. ubala kamathi eka kiyapankoහුත්තෝ ජොනී කාරයවත් අල්ලගන්න බැරි පොන්නයෙක්නේ ජනාදිපති![]()
umbala nam real moda jeppek, chuttak choon karala dunnama hondtaama athi.. ..duddly awith pukatai katatai deela giya ne.. ko haal mila adu karada pons..ube amma palagatha pukawal wala hatiyata khoma adana onada. huthi oki thama wage kiyana ona me hama ekatama. ube maha hutha danne nadda. araki walkame yanawa
ane manda allanaka kediriganawa alluwe naha kiyala, alluwama sigithi athalu. mona ponayoda bun ubala. oya uge eka naduwak witharaine. thawa ewa wenama thiyanawa. nahayen adana epa
------ Post added on Oct 23, 2024 at 11:22 AM
ubala koheda bun mechara kal hitiye anith un rata palanaya karadi. Duddly ube ammage katata nam dila yanna athi. hari dan ubala kamathi eka kiyapan api uta support karanam. methana puka didid dagalana ona naha. hithe inna eka kiyapanumbala nam real moda jeppek, chuttak choon karala dunnama hondtaama athi.. ..duddly awith pukatai katatai deela giya ne.. ko haal mila adu karada pons..
Umbala wage moda pakayanta reply danna kammali..issara nam owata kunuharapa walmwage type karanna thibba..dan patta kammali.. umbe comment walin umbey budhdhi mattama gana hitha ganna puluwan . Akd saranai obata.ubala koheda bun mechara kal hitiye anith un rata palanaya karadi. Duddly ube ammage katata nam dila yanna athi. hari dan ubala kamathi eka kiyapan api uta support karanam. methana puka didid dagalana ona naha. hithe inna eka kiyapan
hari bun kamalinam kamak naha. eka thama kiyane ubala kamathi nayakaya kiyapan api support denam. mokada ubala issella andu karapu kari wada walata puka digena idala, ubala kamathi nathi ekek baleta awama redda usan dagalana epa. AKD hodada nadda balan uta time eka dipan. wesa ganu wage nahayen adana epa. hariyata nikan hena sape hitiya wage.Umbala wage moda pakayanta reply danna kammali..issara nam owata kunuharapa walmwage type karanna thibba..dan patta kammali.. umbe comment walin umbey budhdhi mattama gana hitha ganna puluwan . Akd saranai obata.