āļāˇāˇ āļļāļ āļ¸āˇāļ⎠āļāļ¸āļēāˇ. āļ¸āļ āˇāˇāļāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ āļ āļāļē⎠āļāˇāļŠ āļāļē⎠āļāˇāļēāļŊ. āļāˇāļ¸āˇāļģ⎠āļŊāˇāļ§āļģāˇāļēāļāˇāˇāļ⎠āļāļ¯āˇāļŊ āļŊāˇāˇāˇāļąāˇāļāˇāˇ āļāˇāļŊ āļāļ¯āļŊ āļāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊāˇāˇāļąāˇ āļāļģāļ¸āļ§āˇāļ⎠āļ¸āˇ āļ¯āˇāļēāˇāļąāˇ āˇāˇāļąāˇāļąāļ¸āˇ āļŊāˇāļ⎠āļ¯āˇāļēāļāˇ.āļ¸āļąāˇ āļāļē āļāļ§ āļ¸āˇāļāˇāļ⎠āļāˇāļēāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ. āļāļē⎠āļļāˇāļ¸āļģāˇāļ⎠āļāˇâāļģāˇāļŠāˇ āļāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ´āļģāļĢ āļēāˇāļŊāˇāˇāˇāļ⎠āļ¯āˇāļ´āˇ āļāļ¸āˇāļąāˇāļ§āˇ āļāļ āļ¯āˇāļāļŊ⎠āļ¯āˇāļ āˇāˇāļāˇāļąāˇ.
āļ¸āļąāˇ āļāļē āļāļ§ āļ¸āˇāļāˇāļ⎠āļāˇāļēāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ. āļāļē⎠āļļāˇāļ¸āļģāˇāļ⎠āļāˇâāļģāˇāļŠāˇ āļāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ´āļģāļĢ āļēāˇāļŊāˇāˇāˇāļ⎠āļ¯āˇāļ´āˇ āļāļ¸āˇāļąāˇāļ§āˇ āļāļ āļ¯āˇāļāļŊ⎠āļ¯āˇāļ āˇāˇāļāˇāļąāˇ.
Ne . E kathawa api issara idan podda podda denagena hitiyane
no idea bro, just included the post for contextkauda ban me Lakshan kiana ponz
Estonia bosaaaIT āļ āļąāˇāļāļē⎠āļāˇāļą āļąāˇāļ¯ āļāˇāļēāļŊ⎠āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ
āļāļŊ⎠āˇāļāˇāļģāļ§ āļāļŊ⎠āļ´āˇāˇāˇāļēāˇāļąāˇ āļāļąāˇāļąāˇ āˇāļ⎠āˇāļģāˇ

āļŊāļāļāˇāˇāˇ original āļ āļ¯āˇāˇāˇ āļāļ⎠āļ āļŠāˇāļēāˇ. US, Europe āˇāļŊāˇāļąāˇ āļāļą clientsāļŊāļ⎠requirement āļ āļąāˇāˇ āļāļ¸āļē⎠āļāļąāˇ āˇāˇāļŠ āļāļģāļąāˇāļąāˇ.Java, C# karana unta kelawenawa kiyanna baa. Oya languages deka tawa kalayak yanakam use wenawa. Me dawas wala job market eka tough.
Mu DEV krana ekek nam, ekko ada eeye dev patan aran frontend gahana ekek, nettan thel beheth wedaa wage eka eka dawasata eka eka magul app gahala kisideyak nodanna fullstack kiyaaganna hujja kollek wage. Ehema nettan wijaya pariganaka wage magazine kiyawana ekek.
IT Industry eka nam tika tika decline wenawa. Et itin okata panic wela wedakuth naa. Social Media walin hema dema reality ekata wadaa exaggerate karanawa.
Den itin IT industry ekata kelawenawa kiyala nodanna labbawal karanna yanawa kiyanne tyena tikatath kelawaganna eka.
Ko eka daapankoāļ¸āļąāˇ āļāļē āļāļ§ āļ¸āˇāļāˇāļ⎠āļāˇāļēāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ. āļāļē⎠āļļāˇāļ¸āļģāˇāļ⎠āļāˇâāļģāˇāļŠāˇ āļāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ´āļģāļĢ āļēāˇāļŊāˇāˇāˇāļ⎠āļ¯āˇāļ´āˇ āļāļ¸āˇāļąāˇāļ§āˇ āļāļ āļ¯āˇāļāļŊ⎠āļ¯āˇāļ āˇāˇāļāˇāļąāˇ.