🔴 Breaking මනූෂ, හරීන් ඇතුලු නව කැබිනට් අමාත්ය දූර.

WizGizmo

Well-known member
  • Dec 11, 2017
    1,669
    2,697
    113
    Hidden
    නිමල් සිරිපාල පාර්ලිමේන්තුවේ වැඩියෙන්ම නිදාගෙන ඉදලා ගිනස් වාර්තා තියපු එකා. සත 5කට වැඩක් නෑ මුන්.
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    manusha thama deal dada pathi maru kale

    anith eka bomb pirirena kal gedarata vela hitiya..

    nikan thamange pakshe kabbo form kranne nathuva idapalla
    den harine.. oya manusha kiyanne pahara ballek.. hemadama vasi paththata panina

    harin gen kiyanna deyak nane
     

    Lokuaiya_123

    Well-known member
  • May 6, 2018
    535
    586
    93
    මේ දේ වෙන්න ඔන…නැත්නම් මෙක ස්වර්වපාකෂික වෙන් නැ…මුන් opposition එකේ ඉදන් කකුලෙන් අදින එක ඇර…
     
    • Haha
    Reactions: Kamal1996

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    සර් ෆේල් නෑ යකූ විහිලුවක්වත් තේරෙන්නැද්ද
    මීට :- හරීන් සහ මනූෂ🤭🤭🤭🤭🤣😜
     
    • Like
    Reactions: Lokuaiya_123

    saturn

    Well-known member
  • Mar 21, 2015
    5,356
    9,135
    113
    Around the world
    මෙතන හරීන් මනුෂ හයිලයිට් වුණාට, මම අධිකරණ ඇමති වෙලා ඉන්නකම් රාජපක්ෂලා හිරේ දාන්න දෙන්නේ නැ කියපු හිටපු අධිකරණ ඇමතිවූ ඩීල්දාසටම නැවත එම තනතුරම දීම හා තවත් ඩීල්රකායෙක් වන, කොටින්ට සල්ලි දෙන්න රාජපක්ෂලාගේ ඉත්තාවූ මව්බිම පත්‍රයෙන් කුණු හෝදන ටිරාන් අලස්ට පොලිසිය බාර දීම තමයි මෙතන වූ බරතලම කාරණය.
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    නිමල් සිරිපාල පාර්ලිමේන්තුවේ වැඩියෙන්ම නිදාගෙන ඉදලා ගිනස් වාර්තා තියපු එකා. සත 5කට වැඩක් නෑ මුන්.


    නිමල් සිරිපාලටනම් 90 ගනන් වල බෝම්බයක් වැදුනනේ තාම ඔලුවේ බොම්බේ කැලි තියනවාලු ඒවා ඉවත් කරන්න බැලු ඒක නිසානේ නින්ද යන්නේ හැම වේලෙම side effect.

    https://www.washingtonpost.com/arch...i-lanka/a5e96280-7b15-4cb4-b19d-f95f940fac89/
     

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,710
    1
    2,092
    113
    මුන්ට ඇමති පට්ටම් ගන්නේ නැතුව සහයෝගය දක්වන්නම බෑනේ යකෝ. :baffled:
    ඒක කවදාවත් වෙන්නේ නැති දෙයක් බන්. උඹ හිතනවද සජබේ ආණ්ඩුව හොඳක් කලත් සහය දක්වයි කියලා. ගෝටා ජනාධිපති වෙච්ච දවසේ ඉදන් උන් ඕක කිව්වා. කොරෝනා වෙලාවේ කිව්වා. පාටලී, හර්ෂ, එරාන් වගේ උන් නම් සමහර දේවල් ඇත්තටම කතා කළා. අනිත් උන් හොඳ දේකදී හරි සහය දීපු වෙලාවක් බලපන්.

    සජිය දැන් යෝජනාවක් ගෙනාව විධායක ජනාධිපති ක්‍රමය අහෝසි කරන්න. දැන් මිනිස්සු ඉල්ලන්නේ ඒකද? නැහැනේ බන්.
    සජියා බැලුවේ ගොටාබයට කොහොම හරි කොන්දේසි දාලා ගෙදර යවන්න. ඒ කරලා අගමැති වෙන්න. ගෝටා ගිය ගමන් මිනිහා ජනාධිපති. JVP එකත් ඕකම තමා කරන්නේ. ඔක්කොම කලේ කොන්දේසි දාන එක විතරමයි. කොදේසි මොනවද ඒ ඔක්කොම උන්ගේ මඩිය තර කර ගන්න ඕන දේවල්. නැතුව එකක්වත් අපේ හොඳට කරපුවද. අන්තිමට තව ටික දවසකින් මිනිස්සුන්ට ඔක්කොම අමතකයි. ආයේ පොහොට්ටු සෙට් එක හොඳ මිනිස්සු වෙනවා. 225 අමතක කරමු.. මිනිස්සුවත් මේක තාම තේරුම් ගන්නේ නැහැනේ බන්.

    දැන් අරගලයට වෙලා තියෙන්නේ මොකක්ද බලපන්. ගෝල්ෆේස් ඉන්නේ කවුද බලපන්. පටන් ගත්ත දවස් වල මාර ගැම්මක් තිබ්බේ. නිර්පාක්ෂික කියන වචනෙට මාර සාදාරන කමක් තිබ්බේ මුලින්. දැන් මොකක්ද එතන වෙන්නේ කියලා බලපන්. එක පක්ෂේකුයි එකෙන් කැඩිච්ච සෙට් එකකුයි එතන රජ කරනවා. ඉස්සෙල්ල අපි හිතන්න ඕන අපි ඒ පක්ෂ මෙච්චර කල් ප්‍රතික්ෂේප කලේ ඇයි. ඇයි මිනිස්සු අකමැති. ඒ කියපු කරපු දේවල් වලට මිනිස්සු අකමැති නිසයි උන්ව ප්‍රතික්ෂේප කලේ. ඉතින් උන් තාමත් එක පිළිගන්නේ නැතුව පරණ විදිහටම ඒ දේවල් ගෝල්ෆේස් එකට වෙලා දිග අරින්න පටන් අරන් දැන්. මාද්‍ය සාකච්චා තියන්නේ කවුද? ක්‍රියාකාරීන් කියන්නේ කවුද? උන්ගේ නායකයන්ට උන් බනිනවද? උන් කියන්නේ අනිත් උන්ට උන්ගේ නායකයන්ව ප්‍රතික්ෂේප කරලා අපේ නායකයාව පිලි ගනින් කියන එක. උන් එක එලි පිට කියන්නේ නැහැ. හැබැයි නොකියා කියනවා. උන් කොච්චර වෛරයෙන්ද කතා කරන්නේ බලපන්. මිනිහෙක්ට දෙයක් ඔලුවට යන විදිහට සංවේදී විදිහට කතා කරපු වෙලාවක් පෙන්නපන්. දැන් වෙලා තියෙන දේ බලපන්. මිනිස්සු එතනට යන්නේ නැහැ. මොකද එතන පක්ෂයක් ඉන්නේ කියලා හොඳට පේන්න තියෙනවා. අන්න එක නැති වෙච්ච දවසට මිනිස්සු එතනට ආපහු යයි. එහෙම වෙච්ච දවසට ආපහු මිනිස්සු අරගලයට එකතු වෙයි.

    මොකද මිනිස්සුන්ට දැන් ඕන ජනාධිපති ගෙදර යන එක නෙවෙයි. තමන්ට එදිනෙදා තියෙන ප්‍රශ්න ටික කොහොම හරි විසඳ ගන්න. එකට මොකෙක් හරි එකතු වෙලා මේ වෙලාවේ මිනිස්සුන්ට විසඳුම් දෙනවා නම් මිනිස්සු එතන හිට ගන්නවා. ඊට පස්සේ තමයි system change කරන්න ඕන. එකට දේශපාලුවන්ට ඕන කරන pressure එක දෙන එක ගැන කිසිම වැරද්දක් නැහැ. මේ වෙලාවේ ජනාධිපති එලවන එකෙන් මේ ප්‍රශ්නේ තව වැඩි වෙන එක විතරයි වෙන්නේ.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,352
    30,137
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ඇටපුංචා පොලොවේ හැපි හැපි කිව්ව නේද මම නං ඇමතිකං ගන්නේ නෑ හැබැයි පක්ශේ දෙතුන්දෙනෙක් ඇමතිකම් අරන් හාමුට උදව් කරන්න ඕන කියලා🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: Die-hard

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    ඇටපුංචා පොලොවේ හැපි හැපි කිව්ව නේද මම නං ඇමතිකං ගන්නේ නෑ හැබැයි පක්ශේ දෙතුන්දෙනෙක් ඇමතිකම් අරන් හාමුට උදව් කරන්න ඕන කියලා🤣🤣🤣

    ඇටපුංචාට නො චාන්ස් ආය මේපාර හම්බු කර ගන්න තරමක් හම්බු කර ගන්න බලන්නේ.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,352
    30,137
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ඇටපුංචාට නො චාන්ස් ආය මේපාර හම්බු කර ගන්න තරමක් හම්බු කර ගන්න බලන්නේ.
    සල්ලි ඕනෙත් නෑ කිව්වේ.
    අප්පුච්චා හම්බුකරලා දීල මැරිලා ගියාලු 🤣
     

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,267
    9,112
    113
    Dubai
    විජේදාස රාජපක්ෂ මුල ඉඳලම මේ ආණ්ඩුවට වැඩ කරේ අධිකරණ ඇමතිකම ගන්න. ඒක අලි සබ්‍රිට දුන්න නිසා ආණ්ඩුවට බැන බැන අයින් උනා. මේ වෙනකල් පතුරු යන්න බැන බැන හිටියේ. බලපන් කොහොමද මූනේ දැන් තියෙන සිරියාව

    282615680_349436193846453_3871224716741102484_n.jpg


    මුදල් ඇමති කව්ද බන්?
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,690
    6,014
    113
    @ගෙදර
    adoo manusha. 😂😂😂😂
    Mokakda hutto mee?? Matanam dirwwanne nathi dial ekak ban uu nan
    Harin nam kamak Namallage bokkawal kiyamuko.
    Manushaya thama 9 wenida galle patta awilewwe paraya.
    Palama gaawa Gogotagama(pethsamata athsan gaththa) hut eka ranil agamathi wenakotama galawuna..ethkotama mata hithuna... :lol: :lol:
    Minissu rawatila kaama biimath ethanata genath dunna
    Sinhalu edath rawatuna, adath rawatuna, hetath rawatenwa :)
     
    • Like
    Reactions: Bizzare_Art

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    me minissu okkoma ranil ge kandaye minissu, hemooma horu, thama finance minister kenek nam nehe, hugak durata ranil wei.
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    Me anduwata me prashne wisadanna puluwan kiyla hitinawanm u pissekm thama krnna puluwn lokuma de kohen hri naya aran tika dawasakata polim adu krna eka witarai :no: :no: :no: Minissu kalpana krla balanna oni thamange daruwot jeewath wenna oni me wage ratakada nattm api meeta wada hoda ratak hadeema wenuwen wada krnawada kiyala :(:(:(
     
    • Haha
    Reactions: Lokuaiya_123

    BinDT

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    1,007
    1,585
    113
    Andromeda Galaxy
    වෙලාවක් තිබ්බොත් රට ගැනත් පොඩ්ඩක් බලන්න කියන්නකෝ මුන්ට :angry:
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    Huuuuuu huuuu

    මෙතන හරීන් මනුෂ හයිලයිට් වුණාට, මම අධිකරණ ඇමති වෙලා ඉන්නකම් රාජපක්ෂලා හිරේ දාන්න දෙන්නේ නැ කියපු හිටපු අධිකරණ ඇමතිවූ ඩීල්දාසටම නැවත එම තනතුරම දීම හා තවත් ඩීල්රකායෙක් වන, කොටින්ට සල්ලි දෙන්න රාජපක්ෂලාගේ ඉත්තාවූ මව්බිම පත්‍රයෙන් කුණු හෝදන ටිරාන් අලස්ට පොලිසිය බාර දීම තමයි මෙතන වූ බරතලම කාරණය.

    This appointments may have been nominated by MR and pohottuwa team to make sure MR and Pohottuw guys are very safe from litigation.Now they are safe. Wijedasa is guy who never take action to them. Tiran is truly a game maker at every event
    ------ Post added on May 20, 2022 at 6:45 PM