සේරටම හේතුව ජෙප්පෝ ආපු ගමන් බ්රික්ස් කරන්සි එකක් හදන්න සාමාජිකත්වය ඉල්ලපු එක
hoda wade untath...
denata announce karapu renew tarrif rate walin wedima gaana adu wela tiyenne Lankawe.
vietnam miss unadadenata announce karapu renew tarrif rate walin wedima gaana adu wela tiyenne Lankawe.
![]()
denata announce karapu renew tarrif rate walin wedima gaana adu wela tiyenne Lankawe.
![]()
Ado missed it. Anyway, unta already BTA ekak tiyenawa USA ekka. eka nisa unta wede easy.vietnam miss unada
Yes... 30%n shape Una ela hodai.. August 1 neh effective date wenne..Have to appreciate de good work done by de team who went for negotiations,we got de biggest reduction frm de lot ,job well done team of economist
බොරුවට ට්රම්ප් ටැක්ස් දැම්ම කියල වැලලෙන්න එපා අනුර ගාව සුපිරි ප්ලෑන් එකක් තියෙනවා ඔය 30% ටැක්ස් 0% කරවන්න එක රැයෙන්.Oka aye masa 3kata kal danawa onna balapanko. mu me ratawal bayakaragena deals tikak daganna try karanne. aththatama me rates apply kaloth US economy eka patta widiyata shrink wenawa. apita 0% tax dammath etapasse apita kelawena eka nawaththanna ba.