කරන ජොබ් එකකුත් නෑ බිස්නස් එකකුත් නෑ.. ලක්සරි වාහන පදිනවා ජිම් යනවා රටවල් වල ඇවිදිනවා.
ආහ් අම්ම මතක් කරලා අතේ ගහන වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, මාව ටැග් කරලා කමෙන්ට් කරපන්කො, කලත් නැතත් ඉතින් මම උඹව හොයාගෙන ඇවිල්ලා උඹේ පුක පලනවා. බය වෙන්න එපාතාරකගෙ වයිෆ් වගේ තමයි
Uu taama anik unge hora allanawada?උබ දුලාන් සේනාධීර ද
ow ooi thawama puka denawa uu reach hadaaganna try eka.. Ooka gana mulinma ekakiri ekee katha weddima mn kiwwa mta uu gana sakayi kiyala.. mun okkoma mata banna. dan peenawaneUu taama anik unge hora allanawada?
Wadiya sadda na uu Dan.
Baladdi uu tamayi kamba hora.
Uuta boru chodanaa damma kiyala naduwak yanawa, hiru ekath ekata waga kiyanna ona kiyala. Ane manda kawru hari waradi kiyalaow ooi thawama puka denawa uu reach hadaaganna try eka.. Ooka gana mulinma ekakiri ekee katha weddima mn kiwwa mta uu gana sakayi kiyala.. mun okkoma mata banna. dan peenawane![]()
bdsm sir nm dan comment off karan inne bayatama.ow ooi thawama puka denawa uu reach hadaaganna try eka.. Ooka gana mulinma ekakiri ekee katha weddima mn kiwwa mta uu gana sakayi kiyala.. mun okkoma mata banna. dan peenawane![]()
හරිහමන් ගෙයක් දොරක් නැති අඩුම ගානේ කාමර කෑල්ලක් වත් හදාගන්න බැරුව හූල්ලන @Naughtykolla48 වගේ පනික්කියොන්ට අනුකම්පා කරන්න ඕන බන්..ඇත්තෝ කති බොති සුකති, නැත්තෝ හූල්ලති.
