😳කොහොමද බං Social media වල කෙල්ලෝ රිච් ලයි ගෙවන්නේ💰

Hankook

Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,187
    113
    කරන ජොබ් එකකුත් නෑ බිස්නස් එකකුත් නෑ.. ලක්සරි වාහන පදිනවා ජිම් යනවා රටවල් වල ඇවිදිනවා.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    ඇත්තෝ කති බොති සුකති, නැත්තෝ හූල්ලති.
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    Sugar daddy
    587054.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,763
    113
    තාරකගෙ වයිෆ් වගේ තමයි
    ආහ් අම්ම මතක් කරලා අතේ ගහන වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, මාව ටැග් කරලා කමෙන්ට් කරපන්කො, කලත් නැතත් ඉතින් මම උඹව හොයාගෙන ඇවිල්ලා උඹේ පුක පලනවා. බය වෙන්න එපා 🤭 🤭
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,817
    113
    Earth
    Uu taama anik unge hora allanawada? 😂
    Wadiya sadda na uu Dan.
    Baladdi uu tamayi kamba hora.
    ow ooi thawama puka denawa uu reach hadaaganna try eka.. Ooka gana mulinma ekakiri ekee katha weddima mn kiwwa mta uu gana sakayi kiyala.. mun okkoma mata banna. dan peenawane 😂
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,430
    1,622
    113
    Oceania
    ow ooi thawama puka denawa uu reach hadaaganna try eka.. Ooka gana mulinma ekakiri ekee katha weddima mn kiwwa mta uu gana sakayi kiyala.. mun okkoma mata banna. dan peenawane 😂
    Uuta boru chodanaa damma kiyala naduwak yanawa, hiru ekath ekata waga kiyanna ona kiyala. Ane manda kawru hari waradi kiyala
     

    Maskoora

    Well-known member
  • Oct 5, 2020
    2,174
    1,360
    113
    ඇත්තෝ කති බොති සුකති, නැත්තෝ හූල්ලති.
    හරිහමන් ගෙයක් දොරක් නැති අඩුම ගානේ කාමර කෑල්ලක් වත් හදාගන්න බැරුව හූල්ලන @Naughtykolla48 වගේ පනික්කියොන්ට අනුකම්පා කරන්න ඕන බන්..
     

    GeeBeePee

    Well-known member
  • May 27, 2025
    1,618
    2,534
    113
    "ක්ලොග් ක්ලොග් ක්ලොග්" යනුවෙන් ශබ්දයක් නිතර නිකුත් කිරීමෙන් බොහොමයක් කතුන් මුදල් උපයා ගනී :yes:
     
    • Haha
    Reactions: War Fighter