ඔහොම බැලුවෙත් මුලු ලොකෙම නැයො නෙ යකො
ආදම් සහ ඉව් ඩබලගෙන් මෙ ඔක්කොම හැදෙන්නෙ!
ලන්කාවෙ ඔම කියල, නැයො රජවරු වෙලා ඉන්න යුරොපෙට මික් මීක් කිය කිය පැනල දුවනවා..
සින්ගා වල ලිගෙ ෆැමිලි එක ඇදපම්! එකෙත් ඔය වගෙ තමයි!
ආ මැදපෙරදිග සම්පුරන්යෙනම් නැයො රැලක් පාලානෙ කරන්නෙ!
ලන්කාවෙ පාලනෙ නෙවි අවුල තියෙන්නෙ. කුහක සිහලුන්ගෙ සහ බූගොලීය පිහිටීමෙන්. මෙකෙ වටෙම ඉන්නෙ හිගන රටවල්. ගොඩ එන්න හිතන්නෙවත් නැ. ගොඩ එන එකා කකුලෙන් ඇදල දාන හිගන්නො දකුනු ආසියාවෙ ඉන්නෙ.
ආ තව රජකාලෙ ලන්කාවෙ වසර සිය ගනන් එක රජ පර පුර රජ කරා. උන් කරපුවා ගැන හැලිත් ලියනවා!
දුප්පත් හිගන්නො හදපු රටවල් නැ බොල. ඉතාලියෙ මෙඩිචිලා / යුදෙව් රොත්ස්චයිල්ඩ්ස්ලා වගෙ උන් තමා උරොපෙ ගොඩ නගන්නෙ. හිගන්නො ටිපර් වෙල කරන්නෙ ගිනිතියල ගෙදර යන එක,.
හැබැයි, ඔය කියපු ඔක්කොම රටවල් already developed!
ලංකාවේ development කෙසේ වෙතත්, Corruption & Nepotism නම් හොද එකෙන්ම මේකේ practice කරලා තියෙනවා.
ගොඩක් 50න් වගේ උඩ සෙට් එක නම් හැබැයි premadasa පොඩි මිනිහට උදව් කරා කියනව තමයි ගොඩක් ඇහිලා තියෙන්නේ. සජියට උනත් ඒ loyality එක තමයි ඔය තාම මිනිස්සුන්ගේ තියෙන්නේ. පොරට පක්ෂෙනුත් කැපිලි තිබබා කියනවනේ.
අපි ඔක්කොම රජවරු, ඔක්කොම වැසියෝ
තුන් සිංහලයම නෑදෑයෝ!
suddek ea dawsa walama kiwwe lanakawata chanda balaya hari yanne neha kiyala, raja kaale wage pawulakata weda gena inna tamai un kemati.

"In Ceylon, the people have neither the intelligence nor the education to appreciate the advantages of self-government."
-Sir Charles Aitchison(a British colonial administrator)
ගෝටා නටන එක විතරයි තියෙන්නේ
dayt0na chk this. ආයි ඉතින් අමුතුවෙන් DNA testing කරන්න ඕනේ නෑ.
