bro matath details pm ekak dapan. meken $1 nathuwa $15, $50 wage custom puluwanda?
man real kala mukuth nathuwa but time yanawa godak.
man real kala mukuth nathuwa but time yanawa godak.
Video Ekak Ubata Ewannam Monday Hadapu Ekak Na
aniwa danna hode. heta balan innawa. badu hodai nam loweth gannawa. 
ෂොප් එක වහල දැම්ම බං
සිරසෙ වැඩ කලා අවුරුදු දෙකක් විතර
මහරාජට පුක දීල එපා වෙලා
ඒකත් දමලගහල ආව දැන් ගෙදරට වෙලා ඉන්නව බං

matath ooni.. me dawas wala hik wela innee. Fiverr ekath kela unaa
අඩෝ වෙදෝ කොහෙද මෙච්චර කල් ගිහිං හිටියේ![]()
පොඩ්ඩක් කාර්්ය බහුල උනා බං

උඹේ මේ මගුල් කරන්න ගිහිං අතේ තියන තුට්ටුවට කෙලවෙයිද
මූලික දැනුම නැති එකෙක්ට බැරිද උඹේ strategy එක use කරන්න
ඒක හරියන්නෙ නෑ බං ඉගෙන ගන්නෙ නැතිව මොන මගුලක්වත් කරන්න පුළුවන්ද
