100000 ගන්න පුලුවන් හොදම ෆෝන් එක මොකක්ද?

Absolute Zero

Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,441
    1
    17,224
    113
    −273.15°C
    JI7z3eP.png
     

    Axeoil

    Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,939
    2,314
    113
    Norway
    nord 5 එකද? ඒක බැලුව බන් නෑ තාම කොහෙවත්.
    Oka patta. mama gatta krone 3500 wage une. 12/256 eka. danata set una hodama battry life eka tiyana phone eka matanam.
    almost 2 days use kala with heavy usage. sot about 14 hours. cam ekanam normal.
     
    • Like
    Reactions: Bulathaa

    yasi96

    Well-known member
  • Apr 9, 2017
    4,885
    1,317
    113
    yaluwek gatta note 50 eka. update ekak dunna witarai phone eka lag wena ad wagayak awith hena wikarayak una. dan warranty walata dila tiyenne.
    anika oke camara 3 thibunata board eke thiyenne ekailu. gannawanam hodata hoyala balala ganin.
    gannawa nm pro+ 5g eka thamai hoyanne, eka na ne kohewath