Nord ekai nothing ekai balahan stock evi tika dawasakin.nord 5 එකද? ඒක බැලුව බන් නෑ තාම කොහෙවත්.
Oka patta. mama gatta krone 3500 wage une. 12/256 eka. danata set una hodama battry life eka tiyana phone eka matanam.nord 5 එකද? ඒක බැලුව බන් නෑ තාම කොහෙවත්.
yaluwek gatta note 50 eka. update ekak dunna witarai phone eka lag wena ad wagayak awith hena wikarayak una. dan warranty walata dila tiyenne.
gannawa nm pro+ 5g eka thamai hoyanne, eka na ne kohewathyaluwek gatta note 50 eka. update ekak dunna witarai phone eka lag wena ad wagayak awith hena wikarayak una. dan warranty walata dila tiyenne.
anika oke camara 3 thibunata board eke thiyenne ekailu. gannawanam hodata hoyala balala ganin.
kiyada priceNord 5 onenam kiyanna mama import karanawa. 20 september walin passe denna puluwan.
https://lifemobile.lk/product/oneplus-nord-5-5g-8gb-ram-256gb/nord 5 එකද? ඒක බැලුව බන් නෑ තාම කොහෙවත්.
8/256 110000/=kiyada price
Used old iPhone would be better than any Android crap pons.Brand new එකක් වෙන්න ඕනෙ.