14ක සිසුවෙකුගෙන් 22 තරුණිය කාමාශාවන් සංසිඳු&#3

djfordj

Well-known member
  • May 16, 2008
    1,999
    189
    63
    Rape කියන්නේ මොකක්ද කියපන් බලන්න ඊට කලින්? උබ දන්නේ නෑ rape කියන එකේ තේරුමවත්, rape කියන්නේ බලෙන් කරන sex වලටයි. උබ උන් එක්ක sex කරන්න කැමති නම් ඒක rape එකක් නෙවෙයි මොකද උබ කැමති නිසා. අනික rape කියන්නේ ප්‍රචණ්ඩ ක්‍රියාවක්, උබට සැප දෙන්න නෙවෙයි ඒක උන් කරන්නේ උන්ට සැප ගන්නයි. උබව මරලා හරි කමක් නෑ උන් සැප ගන්නයි බලන්නේ අන්න එකයි rape. rape කියන වචනයේ හරි තේරුම දන්න එකෙක් කවදාවත් rape වෙන්න හිතන්නේ නෑ. ඒක ඒ තරම් දරුණුයි.


    Ammo bayath hithenawa....BDSM wage ewa num epooooo......::shocked::shocked:
    Thanks for the info ;)
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    Rape කියන්නේ මොකක්ද කියපන් බලන්න ඊට කලින්? උබ දන්නේ නෑ rape කියන එකේ තේරුමවත්, rape කියන්නේ බලෙන් කරන sex වලටයි. උබ උන් එක්ක sex කරන්න කැමති නම් ඒක rape එකක් නෙවෙයි මොකද උබ කැමති නිසා. අනික rape කියන්නේ ප්‍රචණ්ඩ ක්‍රියාවක්, උබට සැප දෙන්න නෙවෙයි ඒක උන් කරන්නේ උන්ට සැප ගන්නයි. උබව මරලා හරි කමක් නෑ උන් සැප ගන්නයි බලන්නේ අන්න එකයි rape. rape කියන වචනයේ හරි තේරුම දන්න එකෙක් කවදාවත් rape වෙන්න හිතන්නේ නෑ. ඒක ඒ තරම් දරුණුයි.



    100% agreed...:yes:
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    :rofl::rofl::rofl::rofl: patta kathaawa ban eeka. mun ta pissu

    :)

    mata mathakai kota kalisam gahana kale dawasak bus eke (eh kale thibbe batto van) innakota eha paththe hitiya naaki aunty shape eke bag ekata yatin atha dala mage kakula atha ganawa. lassana kellek nam thawa kamak nah :)
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    :)

    mata mathakai kota kalisam gahana kale dawasak bus eke (eh kale thibbe batto van) innakota eha paththe hitiya naaki aunty shape eke bag ekata yatin atha dala mage kakula atha ganawa. lassana kellek nam thawa kamak nah :)

    උබ කිව්වා නේ මේ වගේ ඒවා ආයෝජනයක් කියලා, ඔක්කොම ටික අතගාන්න දෙන්න තිබ්බනේ ඉතින්
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    උබ කිව්වා නේ මේ වගේ ඒවා ආයෝජනයක් කියලා, ඔක්කොම ටික අතගාන්න දෙන්න තිබ්බනේ ඉතින්

    ලාබ නැති ආයෝජනයක් ඒක :)

    මම දන්න එවුන් කියල තියනව ටීචර් ල එක්ක වෙච්ච සීන්. ආ‍යොජන කියල විහිලුවට කිව්වට ලමා මනසට ඔය වගේ අත්දැකීම් ලැබෙන්න හොඳ නෑ. ඒත් ඕව හරියට වෙනව ලන්කාවේ. ලමයින්ට සහ වැඩිහිටියන්ට අවබෝදය සහ අධ්යාපනය දීලා තමයි ඕවා අඩු කරන්න වෙන්නෙ.
     

    daredevill

    Well-known member
  • Apr 2, 2009
    3,752
    392
    83
    Hell
    මෙතන කමෙන්ට් කරලා තියන උන් මෝඩයෝද නැත්තම් උන්ගේත් හැටි ඒ වගේමද? දැක්කමත් අප්පිරිය යි. ළමයෙක් අපයෝජනය වෙන එකත් ආතල් නේ? :frown:
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    මෙතන කමෙන්ට් කරලා තියන උන් මෝඩයෝද නැත්තම් උන්ගේත් හැටි ඒ වගේමද? දැක්කමත් අප්පිරිය යි. ළමයෙක් අපයෝජනය වෙන එකත් ආතල් නේ? :frown:

    umba mata nam kivve mage comment walata sama weyan.
     

    daredevill

    Well-known member
  • Apr 2, 2009
    3,752
    392
    83
    Hell
    umba mata nam kivve mage comment walata sama weyan.

    කිව්වේ උඹට විතරක්ම නෙවෙයි, මගෙන් සමාව අරගෙන වැඩක් නෑ. ඒ ළමයාගෙනුයි සමාව ගන්න ඕනේ. පොඩ්ඩක් හිතල බලපන් ඒ ළමයට උඹ ඔය කතාව කිව්වනම් මොනවා හිතෙයිද කියල. මීට පස්සේ ඔය වගේ කතා කියන්න කලින් පොඩ්ඩක් හිතල බලපන්. :nerd: