18 + එප්පාවල තිදෙනෙකු එල්ලී මියගොස් සිටි අයු

shenoxxx

Well-known member
  • Sep 23, 2009
    11,838
    873
    113
    මම යනවා බං. ගුඩ් නයිට්

    ත්‍රෙඩ් ස්ටාටර්; සොරි මචන් මෙහෙම දෙයක් උනාට. මේ වගේ හොඳින් කතා කරල කූල් වගේ දෙපත් නයා ටෝක් දෙනකොට ඉන්න බැරි නිසා මෙහෙම කලේ ;)
    :cool:
     

    Thief

    Member
    Oct 13, 2009
    5,772
    337
    0
    Make Amurika Great Again !!
    mokada ban me hama ekatama :පි ganne..mongalda ? aduma gane dannawada :P kiyana symbol eka danne mokatada kiyala ? : P kiyana eka pathtata harawala balahan kohoma rupayak da penne kiyala ..as 2i eliyata dapu diwai wage rupayak..: :) : ( : D : O owath harawala baluwanam penei e sanketha dala thiyenne adahas karana deta galapena widhata. :පි kiyana eka pathtata harewwama ehema rupayak penawada ? nane..eka gon part ekak .

    eka hinda sahodaraya mita passe mokak hari nodana gon part ekak dammama eka cool kiyala hithan nathuwa yamak danagena karanna.. sahodarayage gon part dakalama epaaa wela thiyenne :)

    පිස්සු යකෙක් බන් ඌ නං
     

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    mokada ban me hama ekatama :පි ganne..mongalda ? aduma gane dannawada :P kiyana symbol eka danne mokatada kiyala ? : P kiyana eka pathtata harawala balahan kohoma rupayak da penne kiyala ..as 2i eliyata dapu diwai wage rupayak..: :) : ( : D : O owath harawala baluwanam penei e sanketha dala thiyenne adahas karana deta galapena widhata. :පි kiyana eka pathtata harewwama ehema rupayak penawada ? nane..eka gon part ekak .

    eka hinda sahodaraya mita passe mokak hari nodana gon part ekak dammama eka cool kiyala hithan nathuwa yamak danagena karanna.. sahodarayage gon part dakalama epaaa wela thiyenne :)
    :D උඹ දන්නවනේ මල්ලි මුගේ ගොන් පාට්. ඕකා හෙට මේකට හෑල්ලක් අනිවා කියනවා බලපන්
     

    donsachith

    Member
    Mar 11, 2008
    35
    0
    0
    mokada ban me hama ekatama :පි ganne..mongalda ? aduma gane dannawada :P kiyana symbol eka danne mokatada kiyala ? : P kiyana eka pathtata harawala balahan kohoma rupayak da penne kiyala ..as 2i eliyata dapu diwai wage rupayak..: :) : ( : D : O owath harawala baluwanam penei e sanketha dala thiyenne adahas karana deta galapena widhata. :පි kiyana eka pathtata harewwama ehema rupayak penawada ? nane..eka gon part ekak .

    eka hinda sahodaraya mita passe mokak hari nodana gon part ekak dammama eka cool kiyala hithan nathuwa yamak danagena karanna.. sahodarayage gon part dakalama epaaa wela thiyenne :)

    රිදෙයි අරූට :(
     

    anrdeknyke

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    8,802
    467
    83
    පිස්සු යකෙක් බන් ඌ නං

    kiyala wadak na machan..muge gon part nam simawak na

    :D උඹ දන්නවනේ මල්ලි මුගේ ගොන් පාට්. ඕකා හෙට මේකට හෑල්ලක් අනිවා කියනවා බලපන්


    aniwa ayya mekaa thama elakri eke lokuma gon part dana ekaa :( ..dan thama dakke thawa ekek e place eka ganna mara gemak denawa kiyala :rofl :
     

    Arc Defender

    Member
    Oct 9, 2011
    165
    35
    0
    පජාතයි කූල්, පජාතයි.. මං උඹ නම් ඉතුරැ ටිකත් කපාගෙන මැරෙනවා......:(
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    :lol:කව්ද යකෝ 10ක් විතර එකම බංදේසියේ එකට අනාගෙන කන්නේ:baffled:
    තොපිනේ. මුන්ගේ අර මොකෙක්ද ලොකුම එකෙක් කාලා අත හෝදන ඉඳුල් එක මුන්ගේ උන් බොනවලු රස කර කර. අනිත් උන්ට කියනවා ඉඳුල්. තොට එල්ලෙන්නම් ලංකාවේ දැනට තියෙන ගස්වල උසමදි. මේ වගේ ගොන් නාම්බෙක් දැක්ක්මයි
    ^^ meka nam ridenawa athi:rofl:
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    හොදමයි පොඩි සහෝදරයා.. :පී
    පොඩ් වුනත් කමක් නෑ.. ඒත් උඹේ උස දැක්කාම තමයි හිනා ගියේ..
    අවුලක් නෑ, අවුලක් නෑ.. කෙල්ලෝ නෑ නේ මචන් මෙතන..
    ඒ හින්දා කාටත් දැනෙන එකක් නෑ.. :පී
    මට වඩා නම් පොඩ්ඩක් මිටී මුන් ඔක්කොම :rofl:
     
    Last edited: