මම යනවා බං. ගුඩ් නයිට්
ත්රෙඩ් ස්ටාටර්; සොරි මචන් මෙහෙම දෙයක් උනාට. මේ වගේ හොඳින් කතා කරල කූල් වගේ දෙපත් නයා ටෝක් දෙනකොට ඉන්න බැරි නිසා මෙහෙම කලේ![]()

මම යනවා බං. ගුඩ් නයිට්
ත්රෙඩ් ස්ටාටර්; සොරි මචන් මෙහෙම දෙයක් උනාට. මේ වගේ හොඳින් කතා කරල කූල් වගේ දෙපත් නයා ටෝක් දෙනකොට ඉන්න බැරි නිසා මෙහෙම කලේ![]()

mokada ban me hama ekatama :පි ganne..mongalda ? aduma gane dannawadakiyana symbol eka danne mokatada kiyala ? : P kiyana eka pathtata harawala balahan kohoma rupayak da penne kiyala ..as 2i eliyata dapu diwai wage rupayak..:
: ( : D : O owath harawala baluwanam penei e sanketha dala thiyenne adahas karana deta galapena widhata. :පි kiyana eka pathtata harewwama ehema rupayak penawada ? nane..eka gon part ekak .
eka hinda sahodaraya mita passe mokak hari nodana gon part ekak dammama eka cool kiyala hithan nathuwa yamak danagena karanna.. sahodarayage gon part dakalama epaaa wela thiyenne![]()
mokada ban me hama ekatama :පි ganne..mongalda ? aduma gane dannawadakiyana symbol eka danne mokatada kiyala ? : P kiyana eka pathtata harawala balahan kohoma rupayak da penne kiyala ..as 2i eliyata dapu diwai wage rupayak..:
: ( : D : O owath harawala baluwanam penei e sanketha dala thiyenne adahas karana deta galapena widhata. :පි kiyana eka pathtata harewwama ehema rupayak penawada ? nane..eka gon part ekak .
eka hinda sahodaraya mita passe mokak hari nodana gon part ekak dammama eka cool kiyala hithan nathuwa yamak danagena karanna.. sahodarayage gon part dakalama epaaa wela thiyenne![]()
උඹ දන්නවනේ මල්ලි මුගේ ගොන් පාට්. ඕකා හෙට මේකට හෑල්ලක් අනිවා කියනවා බලපන්mokada ban me hama ekatama :පි ganne..mongalda ? aduma gane dannawadakiyana symbol eka danne mokatada kiyala ? : P kiyana eka pathtata harawala balahan kohoma rupayak da penne kiyala ..as 2i eliyata dapu diwai wage rupayak..:
: ( : D : O owath harawala baluwanam penei e sanketha dala thiyenne adahas karana deta galapena widhata. :පි kiyana eka pathtata harewwama ehema rupayak penawada ? nane..eka gon part ekak .
eka hinda sahodaraya mita passe mokak hari nodana gon part ekak dammama eka cool kiyala hithan nathuwa yamak danagena karanna.. sahodarayage gon part dakalama epaaa wela thiyenne![]()

පිස්සු යකෙක් බන් ඌ නං
උඹ දන්නවනේ මල්ලි මුගේ ගොන් පාට්. ඕකා හෙට මේකට හෑල්ලක් අනිවා කියනවා බලපන්
..dan thama dakke thawa ekek e place eka ganna mara gemak denawa kiyala :rofl :රිදෙයි අරූට![]()

බල්ලා ඉව අල්ලාගෙන ඒ ගහ යටම කැරකී කැරකී ඉන්න ඇති නේ..
එහෙම නැත්නම් මොනවා ද වුනේ ?
විශේෂයක් නම් වුනේ නෑ නේ..



^^ meka nam ridenawa athiකව්ද යකෝ 10ක් විතර එකම බංදේසියේ එකට අනාගෙන කන්නේ
තොපිනේ. මුන්ගේ අර මොකෙක්ද ලොකුම එකෙක් කාලා අත හෝදන ඉඳුල් එක මුන්ගේ උන් බොනවලු රස කර කර. අනිත් උන්ට කියනවා ඉඳුල්. තොට එල්ලෙන්නම් ලංකාවේ දැනට තියෙන ගස්වල උසමදි. මේ වගේ ගොන් නාම්බෙක් දැක්ක්මයි

මට වඩා නම් පොඩ්ඩක් මිටී මුන් ඔක්කොමහොදමයි පොඩි සහෝදරයා.. :පී
පොඩ් වුනත් කමක් නෑ.. ඒත් උඹේ උස දැක්කාම තමයි හිනා ගියේ..
අවුලක් නෑ, අවුලක් නෑ.. කෙල්ලෝ නෑ නේ මචන් මෙතන..
ඒ හින්දා කාටත් දැනෙන එකක් නෑ.. :පී
