2018 උසස් පෙළ ප්‍රතිඵල නිකුත්වෙයි - A/L Results Released

Pessimist

Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    Pissuda yako ausi citizen denawa kivatg karanne ne oya hutta:rofl:

    :rofl: :rofl:
    උඹේ ඒ කාලෙ අංකෙ ගහල බලපං ඒ අංකෙ තියෙන එකාට දැන්වත් ලකුණු තියෙනවද කියල :baffled:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,636
    67,984
    113
    :rofl: :rofl:
    උඹේ ඒ කාලෙ අංකෙ ගහල බලපං ඒ අංකෙ තියෙන එකාට දැන්වත් ලකුණු තියෙනවද කියල :baffled:

    Mata e dawasa ada wage mathakai.
     

    Depression

    Well-known member
  • Aug 16, 2018
    2,050
    228
    63
    අහ් එහෙනම් මෙන්න සුපිරි එකක් මේක බලලවත් හිත හදාගන්න :D

    1111434

    Examination : G.C.E. (A/L) EXAMINATION
    Year : 2018
    Name : VIDATH INDRA PRIYANKARA SENARATHNA
    Index Number : 1111434
    District Rank : 108
    Island Rank : 313
    Z-Score : 2.1180
    Subject Stream : PHYSICAL SCIENCE
    Subject Result
    PHYSICS A
    CHEMISTRY A
    COMBINED MATHEMATICS A
    COMMON GENERAL TEST 073
    GENERAL ENGLISH S

    Ela yako
    muta cmb campus enna puluwan weyi neda bn :love:
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    Mata e dawasa ada wage mathakai.

    අම්ම කොස්සෙං ගහල ගෙදරින් පැන්නුව නේ :P ඒ නිසා නේ තාමත් රට ඉඳලත් අම්මව මතක් වෙන්නෙවත් නැත්තෙ :P
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,636
    67,984
    113
    අම්ම කොස්සෙං ගහල ගෙදරින් පැන්නුව නේ :P ඒ නිසා නේ තාමත් රට ඉඳලත් අම්මව මතක් වෙන්නෙවත් නැත්තෙ :P

    Mona kosuda bn.man result enakota thailand hitiye:rofl:
     

    HypermaD2

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    4,678
    536
    113
    Examination : G.C.E. (A/L) EXAMINATION
    Year : 2018
    Name : VIDATH INDRA PRIYANKARA SENARATHNA
    Index Number : 1111434
    District Rank : 108
    Island Rank : 313
    Z-Score : 2.1180
    Subject Stream : PHYSICAL SCIENCE
    Subject Result
    PHYSICS A
    CHEMISTRY A
    COMBINED MATHEMATICS A
    COMMON GENERAL TEST 073
    GENERAL ENGLISH S

    Ela yako
    muta cmb campus enna puluwan weyi neda bn :love:


    Ekemma mora