ඔක්කොම කරන්න ඕනෙ බං. ඇයි උඹ කරන්නද ?
Pissuda yako ausi citizen denawa kivatg karanne ne oya hutta

ඔක්කොම කරන්න ඕනෙ බං. ඇයි උඹ කරන්නද ?

Pissuda yako ausi citizen denawa kivatg karanne ne oya hutta![]()


සිරාවට බං අහන්නේ.
විහිලු කරන් පිසුසුද
මම මේ කල්පනා කරේ සයිටම් යනවද කියලා?

nedakin hutta pel![]()

![]()
උඹේ ඒ කාලෙ අංකෙ ගහල බලපං ඒ අංකෙ තියෙන එකාට දැන්වත් ලකුණු තියෙනවද කියල![]()
අහ් එහෙනම් මෙන්න සුපිරි එකක් මේක බලලවත් හිත හදාගන්න
1111434

Mata e dawasa ada wage mathakai.
ඒ නිසා නේ තාමත් රට ඉඳලත් අම්මව මතක් වෙන්නෙවත් නැත්තෙ
අම්ම කොස්සෙං ගහල ගෙදරින් පැන්නුව නේඒ නිසා නේ තාමත් රට ඉඳලත් අම්මව මතක් වෙන්නෙවත් නැත්තෙ
![]()

Mona kosuda bn.man result enakota thailand hitiye![]()

Examination : G.C.E. (A/L) EXAMINATION
Year : 2018
Name : VIDATH INDRA PRIYANKARA SENARATHNA
Index Number : 1111434
District Rank : 108
Island Rank : 313
Z-Score : 2.1180
Subject Stream : PHYSICAL SCIENCE
Subject Result
PHYSICS A
CHEMISTRY A
COMBINED MATHEMATICS A
COMMON GENERAL TEST 073
GENERAL ENGLISH S
Ela yako
muta cmb campus enna puluwan weyi neda bn![]()
Ehenam wedak na![]()
මොකක්ද තොට කොලඹත් එක්ක ඔච්චර තියෙන ආසාව ? කෙල්ල කොලඹද ?
