තව තියෙනව තමාඅංගොඩට කෝල් කරන්න වෙයි වගේ. උඹට ඔච්චර ආස නං ඉතිං ඒ පැත්තෙන් යන වෙලාවක ඕපන් එකෙං කාල පාර දිහා බලාගෙන ඉඳපංකො
![]()


![]()
samahara welawata yanawa bn
ubalata owa kiyala wedak na bn
anuradhara ta ubala kyna keri katha baluwama![]()
එහෙම කරන්නෙත් නෑ
මාත් ලිව්වා බන් මේ පාර..මම වී අයි පී නොම්මරේකින් ලිව්වෙ..මගෙ දැනුම වැඩි නිසා
![]()


උඹට ඔ්ක ඔයිට වඩා ලස්සනට ගන්න තිබ්බා Firefox or Chrome වල Inspect element කරල, HTML එක Edit කරා නම් ඔය Details ටික දාල, Photoshop මුකුත් ඔ්න වෙන්නෙ නෑ, සයිට් එකේ තියෙන Font එකෙන්ම ලස්සනට ගන්න තිබ්බ![]()
![]()
උඹට ඔ්ක ඔයිට වඩා ලස්සනට ගන්න තිබ්බා Firefox or Chrome වල Inspect element කරල, HTML එක Edit කරා නම් ඔය Details ටික දාල, Photoshop මුකුත් ඔ්න වෙන්නෙ නෑ, සයිට් එකේ තියෙන Font එකෙන්ම ලස්සනට ගන්න තිබ්බ![]()
![]()



Prasanna Karunarathne sir ge class result
![]()

Ai ban Sirge result ekak kiyala danne..1st appreciation yanna oney lamayata ne. Lamaya tama sir ta thanks karanna oney