2018 budget එකෙන් වාහන වලට කෙලියා අපේ හාන්දුරුවනේ

malakadss

Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    පර්මිට් වලට ටෑක්ස් එක පට්ට විදිහට අඩු කරල නේද
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    mewa hadala tiyennne ara cc ganata tax dana eka hadala. ehema baluwoth 1000cc uda ewa okkotama shot 1 lebenawa. wagonR berenne 660cc engine eka nisa.

    Ammata udu.Dan poddak kiyapanko balanna meka. Mata thiyenawa 2015 Fit ekak. Dan oka insure karala thiyenne 4 million walata. Dan oya tax gahuwata passe mage insured value eka undervalue wenawada? :baffled:

    Premium eka wadi unoth huka thamai :(
     

    Force0081

    Active member
  • Aug 11, 2015
    760
    168
    43
    hundu wala prices walata witharai effect ekak wenne


    atlo,wagon r :dull:


    sedan cars okkoma wage wadi wei :cool:
    fb15,n16,n17,sylphy,axio,prius oya okkoma wadiwei

    මිනිස්සු wagon r එකට යන්නේ බන් පරණ 110, FB 15, N 16 ට යන්නේ නෑ ඒ ගානටම අලුත් wagon r එක තියෙද්දී පහුගිය ටිකේම උනේ ඕක. මිනිස්සු wagon r ගත්තා අම්බානකට ඒක නිසා ඔය වාහන පහුගිය ටිකේ ගොඩක් අඩුවට ගියේ 600cc අඩු උන නිසා ඕක ඉස්සරහට තවත් වැඩියි.
     

    S.Akalanka

    Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    මිනිස්සු wagon r එකට යන්නේ බන් පරණ 110, FB 15, N 16 ට යන්නේ නෑ ඒ ගානටම අලුත් wagon r එක තියෙද්දී පහුගිය ටිකේම උනේ ඕක. මිනිස්සු wagon r ගත්තා අම්බානකට ඒක නිසා ඔය වාහන පහුගිය ටිකේ ගොඩක් අඩුවට ගියේ 600cc අඩු උන නිසා ඕක ඉස්සරහට තවත් වැඩියි.
    Hama deyakma sapekshai ban 2017 Premio eka wedi weddi nikan 2010 ekath poddak wedi wenawa. ewa balagena indala hadda parana FB15 nuth wadi karanawa.

    Issara minissu first car eka widiyata used FB15 gannawa, eth dan me ganan walata ganna hithenne na, un driving pleasure paththakata tiyala brand new fuel effiencient wagon R gannawa e ganan walata. ara ali ganan walata FB15 ganne amaruwakma tiyana ewun. Hariyata api peugeot 406 gatta wage. etakota ewa wikinenna kal yanawa :D


    ewa ganne bn alto, kwid ganna eun bn


    sedan hoyana wenama set ekak innwne bn. un kawadawath wagon r wage hundu walata yanne na


    ane mnda mata hithenne ehemai :oo:
     
    Last edited:

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    Ammata udu.Dan poddak kiyapanko balanna meka. Mata thiyenawa 2015 Fit ekak. Dan oka insure karala thiyenne 4 million walata. Dan oya tax gahuwata passe mage insured value eka undervalue wenawada? :baffled:

    Premium eka wadi unoth huka thamai :(

    me para damage repair nam goda danna puluwan wei
    eth condemn unoth hithapan ubata labenne 4 million walata adu ganak. e ganata ubata 2015 ekak ganna bari wenawane (ewa propotionally wedi unoth). eelanga renewal eke indan nam under valued wei damage scene walatath
     

    Force0081

    Active member
  • Aug 11, 2015
    760
    168
    43
    ewa ganne bn alto, kwid ganna eun bn


    sedan hoyana wenama set ekak innwne bn. un kawadawath wagon r wage hundu walata yanne na


    ane mnda mata hithenne ehemai :oo:

    :lol: parana japan ewa wikunala wagon r gatta un oona tharam innawa sedan hoyana ekekmanam gannawa eth dan minissu balanne aluth safe car ekakata yanna bn.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    ewa ganne bn alto, kwid ganna eun bn


    sedan hoyana wenama set ekak innwne bn. un kawadawath wagon r wage hundu walata yanne na


    ane mnda mata hithenne ehemai :oo:

    ehema set 1 adui machan enna enna. issara godak hitiya ung e kale gatte 121, FB15 passe passe hybrid enna gaththa mulin bana bana prius gatta passe himita GP5 Aqua gatta. dan ewath ganan nisa shape eke wagon R gannawa.

    sedan ganna die hard petrolheads la issarath FB15 Corolla 121 gatte na, un kohomath bahinne Accord, Cefiro wage ewata. Nattam BMW e46 nattam parana Evo wage ewata. Unta maintainance cost adalama naha. FB15 gatte poddak own unama ena cost eka aduwen hithana aya.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    :lol: parana japan ewa wikunala wagon r gatta un oona tharam innawa sedan hoyana ekekmanam gannawa eth dan minissu balanne aluth safe car ekakata yanna bn.

    yes market 2k issara FB15 gatte, maintainance walata aduwen wiyadam karana ewun. Un asawata sedan gattata wediyen hithanne wiyadama. e set eka nikanma wagonR walata yanawa.

    Nissan gaththoth driving pleasure, comfort hithana ewun kohomat Cefiro walata yanawa
     

    Force0081

    Active member
  • Aug 11, 2015
    760
    168
    43
    ehema set 1 adui machan enna enna. issara godak hitiya ung e kale gatte 121, FB15 passe passe hybrid enna gaththa mulin bana bana prius gatta passe himita GP5 Aqua gatta. dan ewath ganan nisa shape eke wagon R gannawa.

    sedan ganna die hard petrolheads la issarath FB15 Corolla 121 gatte na, un kohomath bahinne Accord, Cefiro wage ewata. Nattam BMW e46 nattam parana Evo wage ewata. Unta maintainance cost adalama naha. FB15 gatte poddak own unama ena cost eka aduwen hithana aya.

    oya fb15 ganna set eka sedan hoyana set eka neme ban thamnge ganata wahanyak nathi nisa ganna set ekak uba kiuwa wage. wagon R eka e ganata ganna puluwan nisa minissu ekata yanawa. dan podi car market ekak thiyenne gedara ganitath drive karanna lesi nisa hama pattama balanawa.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    jako num 1 pm karapan hadissiyak

    ewwa

    oya fb15 ganna set eka sedan hoyana set eka neme ban thamnge ganata wahanyak nathi nisa ganna set ekak uba kiuwa wage. wagon R eka e ganata ganna puluwan nisa minissu ekata yanawa. dan podi car market ekak thiyenne gedara ganitath drive karanna lesi nisa hama pattama balanawa.

    yes issara FB15, 121 gatte range eke ewun, priorities wala sedan tiyenne yata, wediyen balanne maintenance, spare parts. un nikanma wagon R gannawa. park karanna lesiy traffic eke kota kota yannath hodai.

    Sedan loku wahana ona ewun Camry, Cefiro ganne, unata mewa adalama naha
     

    Force0081

    Active member
  • Aug 11, 2015
    760
    168
    43
    ewwa



    yes issara FB15, 121 gatte range eke ewun, priorities wala sedan tiyenne yata, wediyen balanne maintenance, spare parts. un nikanma wagon R gannawa. park karanna lesiy traffic eke kota kota yannath hodai.

    Sedan loku wahana ona ewun Camry, Cefiro ganne, unata mewa adalama naha

    ow eka atta mcn issara wage neme dan BMW,AUDI market ekath hadigena enawa dan.
     

    idhasitha

    Well-known member
  • Nov 3, 2008
    3,497
    694
    113
    NaughtyAmerica
    පඳුරකට ගැහුවත් 10ක් 20ක් විසිවෙන vezel, grace, aqua, axio, fit, premio, allion කාරයෝ උඩ පනිනවා උන්ගේ වාහන වැඩි උනා කියල
     

    S.Akalanka

    Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    ewwa



    yes issara FB15, 121 gatte range eke ewun, priorities wala sedan tiyenne yata, wediyen balanne maintenance, spare parts. un nikanma wagon R gannawa. park karanna lesiy traffic eke kota kota yannath hodai.

    Sedan loku wahana ona ewun Camry, Cefiro ganne, unata mewa adalama naha

    ow eka atta mcn issara wage neme dan BMW,AUDI market ekath hadigena enawa dan.


    මට නම් ඔය කාර් භාගවල් වලට කැමති නෑ බන්