Koheda bun ohoma wadi wena ganan dala thiyenne. Kalin kiwwwe wahana adu wei kiyalane.![]()
mewa hadala tiyennne ara cc ganata tax dana eka hadala. ehema baluwoth 1000cc uda ewa okkotama shot 1 lebenawa. wagonR berenne 660cc engine eka nisa.
Koheda bun ohoma wadi wena ganan dala thiyenne. Kalin kiwwwe wahana adu wei kiyalane.![]()
mewa hadala tiyennne ara cc ganata tax dana eka hadala. ehema baluwoth 1000cc uda ewa okkotama shot 1 lebenawa. wagonR berenne 660cc engine eka nisa.


hundu wala prices walata witharai effect ekak wenne
atlo,wagon r
sedan cars okkoma wage wadi wei
fb15,n16,n17,sylphy,axio,prius oya okkoma wadiwei
මිනිස්සු wagon r එකට යන්නේ බන් පරණ 110, FB 15, N 16 ට යන්නේ නෑ ඒ ගානටම අලුත් wagon r එක තියෙද්දී පහුගිය ටිකේම උනේ ඕක. මිනිස්සු wagon r ගත්තා අම්බානකට ඒක නිසා ඔය වාහන පහුගිය ටිකේ ගොඩක් අඩුවට ගියේ 600cc අඩු උන නිසා ඕක ඉස්සරහට තවත් වැඩියි.
Hama deyakma sapekshai ban 2017 Premio eka wedi weddi nikan 2010 ekath poddak wedi wenawa. ewa balagena indala hadda parana FB15 nuth wadi karanawa.
Issara minissu first car eka widiyata used FB15 gannawa, eth dan me ganan walata ganna hithenne na, un driving pleasure paththakata tiyala brand new fuel effiencient wagon R gannawa e ganan walata. ara ali ganan walata FB15 ganne amaruwakma tiyana ewun. Hariyata api peugeot 406 gatta wage. etakota ewa wikinenna kal yanawa![]()
පර්මිට් වලට ටෑක්ස් එක පට්ට විදිහට අඩු කරල නේද

Ammata udu.Dan poddak kiyapanko balanna meka. Mata thiyenawa 2015 Fit ekak. Dan oka insure karala thiyenne 4 million walata. Dan oya tax gahuwata passe mage insured value eka undervalue wenawada?
Premium eka wadi unoth huka thamai
ewa ganne bn alto, kwid ganna eun bn
sedan hoyana wenama set ekak innwne bn. un kawadawath wagon r wage hundu walata yanne na
ane mnda mata hithenne ehemai
parana japan ewa wikunala wagon r gatta un oona tharam innawa sedan hoyana ekekmanam gannawa eth dan minissu balanne aluth safe car ekakata yanna bn.ewa ganne bn alto, kwid ganna eun bn
sedan hoyana wenama set ekak innwne bn. un kawadawath wagon r wage hundu walata yanne na
ane mnda mata hithenne ehemai
parana japan ewa wikunala wagon r gatta un oona tharam innawa sedan hoyana ekekmanam gannawa eth dan minissu balanne aluth safe car ekakata yanna bn.
ehema set 1 adui machan enna enna. issara godak hitiya ung e kale gatte 121, FB15 passe passe hybrid enna gaththa mulin bana bana prius gatta passe himita GP5 Aqua gatta. dan ewath ganan nisa shape eke wagon R gannawa.
sedan ganna die hard petrolheads la issarath FB15 Corolla 121 gatte na, un kohomath bahinne Accord, Cefiro wage ewata. Nattam BMW e46 nattam parana Evo wage ewata. Unta maintainance cost adalama naha. FB15 gatte poddak own unama ena cost eka aduwen hithana aya.
yes market 2k issara FB15 gatte, maintainance walata aduwen wiyadam karana ewun. Un asawata sedan gattata wediyen hithanne wiyadama. e set eka nikanma wagonR walata yanawa.
Nissan gaththoth driving pleasure, comfort hithana ewun kohomat Cefiro walata yanawa
jako num 1 pm karapan hadissiyak
oya fb15 ganna set eka sedan hoyana set eka neme ban thamnge ganata wahanyak nathi nisa ganna set ekak uba kiuwa wage. wagon R eka e ganata ganna puluwan nisa minissu ekata yanawa. dan podi car market ekak thiyenne gedara ganitath drive karanna lesi nisa hama pattama balanawa.
ewwa
yes issara FB15, 121 gatte range eke ewun, priorities wala sedan tiyenne yata, wediyen balanne maintenance, spare parts. un nikanma wagon R gannawa. park karanna lesiy traffic eke kota kota yannath hodai.
Sedan loku wahana ona ewun Camry, Cefiro ganne, unata mewa adalama naha
ewwa
yes issara FB15, 121 gatte range eke ewun, priorities wala sedan tiyenne yata, wediyen balanne maintenance, spare parts. un nikanma wagon R gannawa. park karanna lesiy traffic eke kota kota yannath hodai.
Sedan loku wahana ona ewun Camry, Cefiro ganne, unata mewa adalama naha
ow eka atta mcn issara wage neme dan BMW,AUDI market ekath hadigena enawa dan.