Ratin wadak nane. Man kiyana de aththane. lolmata witrada bn me awurudde PR labune
uu rata kiyanna kemathi ne...ape kutuhale awussanawa witarai...
![]()
Lol issokRatin wadak nane. Man kiyana de aththane. lol
Man andurana EU ekekta Australia wala PR thiyanawa. Uuta awrudu 5n 5ta eka aluth karanda oneda koheda.
Ratin wadak nane. Man kiyana de aththane. lol
Man andurana EU ekekta Australia wala PR thiyanawa. Uuta awrudu 5n 5ta eka aluth karanda oneda koheda.
Lol issok
Lol issok
Ow eka nam podi gaanak deela renew.kara ganna tiyenne...but after 4 years on pr citizenship apply karanna puluwan...
wikunuwe nedda?nikan ticket hambelath bali yanna barivuna corona utta nisa
kavuda bn ganne corona asse. eva ehema vikunana ba letter ekak labune travel agency ekakin.wikunuwe nedda?
Ahh. ela ela. Uu EU wala bn inne. Uu kalen kaleta gihin aluth karan enawa. Uu podi kale indala thiyenne Australia wala.Lol issok
Lol issok
Ow eka nam podi gaanak deela renew.kara ganna tiyenne...but after 4 years on pr citizenship apply karanna puluwan...
Man koheda bn ube rata ahuwe. ¯\_(ツ)_/¯Uba apen ratawal ahala uba Inna rata hanganawa. Maru minihekne bn uba.
Awrudu 5n 5ta uta eka aluth karanna puluwan welada Ausi wala awurudu 2k inne natuwa?
Ehema puluwanda ban awrudu 5n awurudu 2k wath Ausi inne nathuwa?
Ahh. ela ela. Uu EU wala bn inne. Uu kalen kaleta gihin aluth karan enawa. Uu podi kale indala thiyenne Australia wala.
Man koheda bn ube rata ahuwe. ¯\_(ツ)_/¯
Uu podi kale indala aussie indapu ekek. Passport eka EU. Uge amma EU citizen thaththa aussie citizen.
Uuta thiyenne EU citizenship ekak. Samahara EU ratawala dual citizenship thiyaganna ba. Eka hinda AU PR ekak thiyan inne.Uba neweida ahuwe? Sorry.
Thaththa Ausi citizen nam unta nikanma Ausi citizenship labenawane. Mona PR da?![]()
Pissuda bro lokuma uwamanawak tiyenawanm yanna. Jobs adui kiyala ekak na oya kiwwata. Mehe (ausi) walath job tiyenawa ambanaka na kiwwata.කැනඩාවට යන්න් හිටියේ, IELTS කලා, WES certificate කන්වර්ට් කලා, agent ට ගෙව්වා. මේ අවුරුදේ යන්න බැරි උනා. jobs අඩු හින්දා risk එකක් ගන්නත් බැ. ලබන අවුරුදේ වයස 35 එතකොට score එක අඩු වෙනවා. ලංකාවේ ජිවත් වෙන්න හිතහදා ගත්තා.
වයස 35 උනාම පොයින්ට් තව අඩුවෙනවා. අනික මේදවස්වල කටිටිය ගොඩක් ඕනේ නැති හන්දා score එක පට්ට වැඩියි. රට යන්න ඉන්න අය තරුණ කාලේම කරගන්න දෙයක් කරගන්න එක තමයි හොද.Pissuda bro lokuma uwamanawak tiyenawanm yanna. Jobs adui kiyala ekak na oya kiwwata. Mehe (ausi) walath job tiyenawa ambanaka na kiwwata.