2020 උබලගේ බිද වැටුන බලාපොරොත්තු මොනවද?

NaiRobi

Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,692
    21,374
    113
    Ratin wadak nane. Man kiyana de aththane. lol

    Man andurana EU ekekta Australia wala PR thiyanawa. Uuta awrudu 5n 5ta eka aluth karanda oneda koheda.
    Lol issok

    Lol issok
    Ow eka nam podi gaanak deela renew.kara ganna tiyenne...but after 4 years on pr citizenship apply karanna puluwan...
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,995
    113
    130744174_3558185704268095_3916002486334426277_o.jpg
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Ratin wadak nane. Man kiyana de aththane. lol

    Man andurana EU ekekta Australia wala PR thiyanawa. Uuta awrudu 5n 5ta eka aluth karanda oneda koheda.

    Uba apen ratawal ahala uba Inna rata hanganawa. Maru minihekne bn uba. 😒

    Awrudu 5n 5ta uta eka aluth karanna puluwan welada Ausi wala awurudu 2k inne natuwa?

    Lol issok

    Lol issok
    Ow eka nam podi gaanak deela renew.kara ganna tiyenne...but after 4 years on pr citizenship apply karanna puluwan...

    Ehema puluwanda ban awrudu 5n awurudu 2k wath Ausi inne nathuwa?
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    ඉස්සර නම් ලොකු බලාපොරොත්තු තිබුණ. දැන් එහෙම බිඳවැටෙන්න කියලා බලාපොරොත්තු නෑ . එන විදිහකට මූණදෙනව.
     
    • Like
    Reactions: EssJeeEm

    Djice

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    4,426
    3,801
    113
    out of fucked up land
    Lol issok

    Lol issok
    Ow eka nam podi gaanak deela renew.kara ganna tiyenne...but after 4 years on pr citizenship apply karanna puluwan...
    Ahh. ela ela. Uu EU wala bn inne. Uu kalen kaleta gihin aluth karan enawa. Uu podi kale indala thiyenne Australia wala.

    Uba apen ratawal ahala uba Inna rata hanganawa. Maru minihekne bn uba. 😒

    Awrudu 5n 5ta uta eka aluth karanna puluwan welada Ausi wala awurudu 2k inne natuwa?



    Ehema puluwanda ban awrudu 5n awurudu 2k wath Ausi inne nathuwa?
    Man koheda bn ube rata ahuwe. ¯\_(ツ)_/¯
    Uu podi kale indala aussie indapu ekek. Passport eka EU. Uge amma EU citizen thaththa aussie citizen.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Ahh. ela ela. Uu EU wala bn inne. Uu kalen kaleta gihin aluth karan enawa. Uu podi kale indala thiyenne Australia wala.


    Man koheda bn ube rata ahuwe. ¯\_(ツ)_/¯
    Uu podi kale indala aussie indapu ekek. Passport eka EU. Uge amma EU citizen thaththa aussie citizen.

    Uba neweida ahuwe? Sorry.
    Thaththa Ausi citizen nam unta nikanma Ausi citizenship labenawane. Mona PR da? 🤔
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    කැනඩාවට යන්න් හිටියේ, IELTS කලා, WES certificate කන්වර්ට් කලා, agent ට ගෙව්වා. මේ අවුරුදේ යන්න බැරි උනා. jobs අඩු හින්දා risk එකක් ගන්නත් බැ. ලබන අවුරුදේ වයස 35 එතකොට score එක අඩු වෙනවා. ලංකාවේ ජිවත් වෙන්න හිතහදා ගත්තා.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    කැනඩාවට යන්න් හිටියේ, IELTS කලා, WES certificate කන්වර්ට් කලා, agent ට ගෙව්වා. මේ අවුරුදේ යන්න බැරි උනා. jobs අඩු හින්දා risk එකක් ගන්නත් බැ. ලබන අවුරුදේ වයස 35 එතකොට score එක අඩු වෙනවා. ලංකාවේ ජිවත් වෙන්න හිතහදා ගත්තා.
    Pissuda bro lokuma uwamanawak tiyenawanm yanna. Jobs adui kiyala ekak na oya kiwwata. Mehe (ausi) walath job tiyenawa ambanaka na kiwwata.
     
    • Like
    Reactions: ITGuy25

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    Pissuda bro lokuma uwamanawak tiyenawanm yanna. Jobs adui kiyala ekak na oya kiwwata. Mehe (ausi) walath job tiyenawa ambanaka na kiwwata.
    වයස 35 උනාම පොයින්ට් තව අඩුවෙනවා. අනික මේදවස්වල කටිටිය ගොඩක් ඕනේ නැති හන්දා score එක පට්ට වැඩියි. රට යන්න ඉන්න අය තරුණ කාලේම කරගන්න දෙයක් කරගන්න එක තමයි හොද.
     
    • Like
    Reactions: shenat